Kada je preuzeo vodeću poziciju trećeg najvećeg trgovačkog centra u Hrvatskoj, Westgatea, varaždinski menadžer Denis Čupić najavio je niz radikalnih promjena. Sada, godinu dana kasnije, odlučili smo posjetiti ovaj već pomalo zaboravljeni centar i otkriti je li se uistinu nešto i promijenilo.
Prilikom dolaska primijetili smo da su najavljenu izmjenu fokusa s modnog na onaj obiteljski uistinu i napravili, pa su se tako unutar 76 posto iznajmljenog prostora smjestile trgovine za uređenje doma te one s dječjom opremom i odjećom, a modne su trgovine pale u drugi plan.
Pokazatelj rada
- Marketinška je priča od samog početka bila promašena. Umjesto da su se okrenuli bližoj okolici, odnosno Krapinsko-zagorskoj županiji i zapadnom dijelu Zagreba, bivša uprava targetirala je istok gra...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....