Hotelska grupacija

Prihodi Arena Hospitality Group u Hrvatskoj u prvom kvartalu porasli za 65,2 posto

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.4.2018. u 12:08

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.4.2018. u 12:08

Pula, 110717.
U hotelskoj kuci Arena hospitality svaki gost prilikom ulaska u sobu dobije mobitel s kojim besplatno moze neograniceno razgovarati i slurfati s cijelim svijetom. Mobitelom se otkljucavaju i vrata sobe. Na fotografiji: gosti na bazenu hotela Park Plaza Arena. Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / Hanza Media

Hotel Park Plaza Arena u Puli

Hotelska grupacija Arena Hospitality Group ostvarila je u prvom tromjesečju 73,6 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je 16,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, pri čemu je smanjila gubitak, navodi se u izvješću te kompanije.

EBITDA gubitak iznosio je u prvom ovogodišnjem kvartalu 16,3 milijuna kuna, što je za 7,6 posto manje nego godinu dana prije, pokazuje izvješće te grupe, objavljeno u ponedjeljak na web stranici Zagrebačke burze.

U izvješću se navodi kako je smanjenje gubitka rezultat rasta u sve tri zemlje u u kojima posluje - Hrvatskoj, Njemačkoj i Mađarskoj - te se ističe da je u prvom tromjesečju ove godine primjetan znatan porast stupnja zauzetosti, što je donijelo porast prihoda od smještaja za 74,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ili gotovo 10 milijuna kuna.

"Hotelska industrija u Istri doživjela je porast broja posjetitelja od siječnja do ožujka 2018., što je pridonijelo i znatnom rastu našeg poslovanja u Hrvatskoj, a na poraste je utjecalo i to što smo prošle godine uveli nove sadržaje", naglašavaju iz Arena Hospitality Group (AHG), dodajući da im je i tržišni udjel porastao za 2,2 posto.

Za poslovanje u Njemačkoj i Mađarskoj, gdje također imaju hotele, kažu da su u prvom tromjesečju prihodi porasli za 7,3 posto na godišnjoj razini, na 55,3 milijuna kuna, dok je EBITDA porasla za 91,2 posto, na 10 milijuna kuna.

Tvrtka je u izvješću poručila i da radi na detaljnim planovima ulaganja u kampove i hotele u Hrvatskoj i Njemačkoj, kao i da traži nove prilike ulaganja u Hrvatskoj i regiji srednje i istočne Europe.

"Poslovanje od kraja ožujka ove godine već vidimo kao vrlo ohrabrujuće. Drugo tromjesečje uobičajeno je intenzivno u Njemačkoj i Mađarskoj, dok je u Hrvatskoj početak visoke sezone, ali ipak niže poslovne aktivnosti nego što je u trećem tromjesečju kada obično ostvarujemo oko 70 posto godišnjih prihoda", kažu iz te kompanije.

Vezano samo za poslovanje u Hrvatskoj, ističu da je u prvom tromjesečju ove godine porast došao zbog noćenja povodom Uskrsa, koja su bila ostvarena već dijelom u ožujku.

"U Hrvatskoj smo ostvarili u prvom tromjesečju porast prihoda za 65,2 posto, na 15,7 milijuna kuna, dok su samo u ožujku ukupni prihodi porasli za 139 posto u odnosu na one u ožujku 2017.", kažu iz te grupacije, naglasivši da su u Hrvatskoj prije početka glavne sezone u Hrvatskoj uložili 26,6 milijuna kuna u preuređenje soba, zajedničkih prostora hotela, turističkih naselja i kampova.