Business Outlook partner

Podravka potvrđuje vodeću ulogu u prehrambenoj industriji i razvoju poljoprivrede

Već više od 70 godina uspješno odgovaraju na tržišne izazove i potrebe potrošača
Marin Pucar i Zlatko Dalić
 Podravka

Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, već više od 70 godina uspješno odgovara na tržišne izazove i potrebe potrošača u više od 60 zemalja na pet kontinenata. Tajna njezina uspjeha krije se u temeljnim vrijednostima, odnosno kreativnosti, povjerenju, strasti, zadovoljstvu potrošača i izvrsnosti, koje ugrađuje u svaki svoj proizvod i brend, kao i njegovanje dobrih odnosa sa svojim zaposlenicima, dobavljačima, partnerima i kupcima. Zadovoljstvo zaposlenika, njihovu lojalnost i predanost poslu te povjerenje potrošača Podravka smatra svojim najvećim uspjehom. Desetljećima uspješno gradi to povjerenje, zahvaljujući čemu je i postala vodeći prehrambeni brend u regiji.

Povijesno dobri poslovni rezultati

Da Podravka ide u pravom smjeru kad je riječ o razvoju poslovanja, potvrđuju i izvrsni poslovni rezultati u ovoj godini. Tako je u prvih devet mjeseci ove godine Podravka ostvarila najbolji operativni rezultat i najvišu operativnu dobit u svojoj dugogodišnjoj povijesti. Ostvarenje ovih iznimnih rezultata bilo je moguće zahvaljujući organskom rastu i istodobnoj kontroli operativnih troškova. U tom je razdoblju ostvaren rast prihoda od prodaje za 95 milijuna kuna, organski rast od 107 milijuna kuna ili 4 posto te neto operativna dobit od 186 milijuna kuna.

Podravka
Podravka

Zadovoljan zaposlenik ključni je faktor uspjeha

Zaposlenici kompanije čine njezinu bit i identitet, a kvalitetna korporativna kultura neizostavna je sastavnica poslovnog uspjeha. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnome mjestu kompaniji vraća višestruko sve ono što je u njega uloženo. Zato Podravka kontinuirano radi na unapređenju uvjeta rada svojih zaposlenika. Nedavno su uspješno završeni pregovori s predstavnicima Podravkinih sindikata te su na zadovoljstvo svih značajno poboljšana prava zaposlenika, a za iduću su godinu planirana daljnja poboljšanja.

Uz trenutne zaposlenike, Podravka odaje priznanje i svojim umirovljenicima, koje okuplja jednom godišnje na tradicionalnom godišnjem susretu umirovljenika i zaposlenika s jubilarnim stažem. Ove godine okupilo se njih više od 3000.

Podravka, kao društveno odgovorna kompanija, pomaže i društvenim skupinama izvan svojeg primarnog kolektiva. Tako s ponosom ističe uspješnu suradnju s Ministarstvom hrvatskih branitelja na projektu otkupa proizvoda zadruga hrvatskih branitelja za potrebe prerade. Cilj je sporazuma o suradnji pomoći braniteljskim udrugama i OPG-ovima u proizvodnji, sigurnom plasmanu i naplati njihovih proizvoda po unaprijed poznatim uvjetima. Braniteljska populacija tako neposredno za Podravku proizvodi 400 tona, a posredno, preko organizatora, još 6600 tona voća, povrća i žitarica.

Vrhunska kvaliteta i provjereno podrijetlo

Kvaliteta Podravkinih proizvoda temelji se na trudu domaćeg čovjeka, naših poljoprivrednika, koji uzgajaju plodove jedinstvene kvalitete, okusa i mirisa. Zato se Podravka u svojoj novoj strategiji fokusira upravo na poljoprivredu i oživljavanje poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj. Posebnu pozornost posvećuje podršci domaćim poljoprivrednicima kao partner, ne samo kroz otkup njihovih proizvoda nego i kroz edukaciju i stručna znanja koja s njima dijeli. Tako se može osigurati najkvalitetnija sirovina za potrebe Podravkine proizvodnje i ostvarenje jednog od strateških ciljeva razvoja poljoprivrede u Podravki, a to je da do 2022. godine svu sirovinu koje može nabavlja upravo s hrvatskih polja.

Podravka
Sandra Perković i Marin Pucar

Brendovi legende i suradnja s najboljima

Uz poštovanje tradicije koja je utkana u sve Podravkine proizvode, od kojih neki s pravom već imaju i status legendi, kompanija kontinuirano radi na unapređenju postojećih proizvoda i osmišljavanju novih. Za neke, poput Vegete, Podravka ima vrlo ambiciozne planove daljnjeg razvoja. Vegetu planira razvijati kao brend sa širokom paletom proizvoda, što će predstavljati preokret za tu marku. U skoroj budućnosti Vegeta bi trebala podrazumijevati kompletno kulinarstvo i sve dodatke jelima.

Izvrsnost Podravkinih brendova i proizvoda potvrđuje se svaki dan, a ono što je izdvaja od konkurencije je i suradnja s uspješnim poznatim osobama iz raznih dijelova hrvatskog društva. Suradnja sa Zlatkom Dalićem, izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije, na Lino Ladi Gold odlično je odjeknula u javnosti, a izvanredni rezultati prodaje potvrđuju koliko su je dobro prihvatili potrošači. Suradnja s proslavljenom atletičarkom Sandrom Perković na Vegeti Natur logičan je korak dalje u promicanju vrijednosti poput vrijednog rada, visoko postavljenih ciljeva i težnje izvrsnosti, koje su temelj vrhunskih rezultata naše proslavljene sportašice, ali i uspješnog poslovanja Podravke. Rukometni klub Podravka Vegeta ove je godine ponosno pronio svoje ime u prestižnoj Ligi prvakinja EHF-a. Suradnja Podravkinih brendova i vrhunskih hrvatskih modnih dizajnera, dvojca Elfs i Aleksandre Dojčinović, dodatno potvrđuje spremnost koprivničke kompanije za poduzimanje iskoraka i postavljanje novih standarda u svemu što radi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 22:32