Paška sirana

Paški sir nije za svačiji džep, pa čak ni u Americi: 'Njega treba prodati uz priču'

U SAD-u se jako brzo prodaje ono što je novo, zato se stalno moramo prilagođavati
Ilustracija: Paška sirana
 Jure Mišković / Hanza Media
U SAD-u se jako brzo prodaje ono što je novo, zato se stalno moramo prilagođavati

Kao gošća Paške sirane na Pagu ovih dana boravi Michele Buster, vlasnica utjecajne tvrtke Forever Cheese iz New Yorka. Tvrtka je to specijalizirana za uvoz mediteranskih sireva u SAD, pri čemu dominiraju španjolski i talijanski sirevi, ali je prije devet godina uspjela plasirati i Paški sir na američko tržište.

Forever Cheese slavi ove godine 20 godina postojanja i tim povodom izdaje kuharicu s top-proizvodima. Paški sir zauzima posebno mjesto u toj kuharici.

Autohtonost

- Probala sam ga prvi put kad sam došla u Hrvatsku, 2005. godine, a ostalo je povijest. Tradicija je jako važna u svemu što radimo u tvrtki Forever Cheese. Stalno tražimo nove, izvanredne proizvode iz Italije, Španjolske, Portugala i Hrvatske i dovodimo ih u SAD, na način da upoznajemo ljude s kulturama, koje do...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 02:32