Dizajn

Održan festival FEST.A PAK&PRINT: Kutijica za Paški sir nagrađena kao najbolja ambalaža

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

13.6.2018. u 13:39

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

13.6.2018. u 13:39

Zagreb, 120618.
Hotel Sheraton.
Fes A Pak&Print 2018 svecanost dodjele nagrada za najbolje ambalaze na hrvatskom i regionalnom trzistu CROPAK i REGPAK.
Na fotografiji: Drena Milijevic.
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX
Ronald Goršić / CROPIX

Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus

Kutijica za Paški sir, tvrtke Paška sirana, i dizajnerice Indire Filipović, okrunila se nagradom CROPAK godine 2018. za najbolju ambalažu hrvatskog proizvoda, dok su nagradu za najbolju regionalnu ambalažu osvojili pjenušac Quinta Essentia tvrtke Zure za pojedinačni proizvod, te kozmetička ambalaža Madres slovenske tvrtke Konkam Jožef Drešar na jučerašnjoj dodijeli u sklopu festivala FEST.A PAK&PRINT, održanog u zagrebačkom hotelu Sheraton.

- Wow, ovo je zaista velika čast. Hvala Indiri, hvala tvrtki Tectus. Hvala svima - kratka je, ali oduševljena bila Martina Pernar Škunca, direktorica marketinga iz Paške sirane prilikom preuzimanja nagrade CROPAK 2018 za najbolju ambalažu.

Petnaesta godina

Tu su svečanu dodjelu nagrada za najbolju ambalažu i tiskarski proizvod, u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo tvrtke Tectus te zagrebačkog časopisa Ambalaža/REGprint, koja se organizira već petnaestu godinu zaredom, popratili, uz brojne uzvanike iz struke iz više od 50 tvrtki, i Tajana Huzak, pomoćnica ministrice regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Klaudio Pap, dekan zagrebačkog Grafičkog fakulteta, te Boris Ljubičić, doajen hrvatskog dizajna i vizualne umjetnosti, a ceremoniju je uvodnim govorom otvorila Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus i idejna začetnica ovog projekta.

- Naš dugogodišnji cilj je promovirati i nagraditi proizvođače, dizajnere i korisnike ambalaže, koja je važno sredstvo zaštite, identifikacije i promocije proizvoda te pomicati granice u promišljanju ambalaže. Neprekidno se trudimo uvesti nove standarde u ambalažnu industriju te potaknuti struku da odgovori na suvremene globalne izazove - kazala je Milijević, osvrćući se na preko dvjesto ambalaža koje su pristigle na ocjenjivanje ove godine. Istaknula je kako je u dugogodišnjoj tradiciji dodjela te nagrade već uručeno preko dvjesto priznanja izabranih od preko dvije tisuće prijavljenih ambalaža.

Apsolutni pobjednik nagradne gala večeri, Kutijica za Paški sir, nagradu je osvojila u čak tri kategorije, CROPAK godine 2018., najbolja ambalaža otočkog proizvoda, kao i CROPAK prema ocjeni potrošača. Međutim, ambalaže su nagrađivane u čak devet kategorija pa je tako u kategoriji tehničke izvedbe nagradu osvojio C Window Bag Wurzelbrot, tvrtke C pakiranje, Energetsko piće HELL za prototip, dok su u kategorijama ambalaže hrvatskog proizvoda nagrade odnijeli Podravkina Dolcela Cake2go, dizajnerice Ane Belić, i Kanaan Rice snack, tvrtke Kanaan i dizajnerice Ive Budimlić.

Ambalaža za pića

Što se kategorije ambalaže za pića tiče, nagradama su ovjenčane tvrtka Vinolog, serijom Eclat i ambalaža craft piva 5th Element, Pivovare Daruvar, a u kategoriji limitiranog izdanja ambalaže nagrađeno je rješenje tvrtke BITE ART umjetničke poslastice. Nadalje, u kategoriji grafičkog dizajna bila je to Sweet Decadence Without Guilt, a za dizajn u cjelini Chiavalon poklon ambalaža.

Također, ove je godine, uz devet kategorija u kojima se nagrade dodjeljuju, dodana i nova kategorija Save food - dodana vrijednost kojom je izražena podrška inicijativi Svjetske organizacije za ambalažu koja promovira smanjenje i prevenciju gubitka i bacanja hrane. Dobitnici nagrade u toj kategoriji su PIK Vrbovec i osječka tvrtka Žito, koji su ambalažnim materijalima i posebnim pakiranjem produžili rok trajanja hrane i spriječili propadanje.

CROPRINT I REGPRINT

Uz ambalažna rješenja, nagrade CROprint i REGprint dodijeljene su i za najbolji tiskarski proizvod. Tako je ove godine REGprint nagrada godine 2018. otišla u ruke zagrebačke tiskare Cerovski Print Boutiquea. Isto tako, nagrade su se dodjeljivale u osam kategorija, a za najbolji tiskarski proizvod - 34 nominacije - natjecali su se tiskari iz Slovenije, Srbije, Makedonije, BiH i Hrvatske. Tako je ovogodišnji laureat Cerovski print nagradu za najbolji tiskarski proizvod osvojio u kategoriji reprezentativnog tiskarskog proizvoda za Adrisovo godišnje izvješće, kao i u kategoriji personaliziranog proizvoda. Isto tako, hrvatska je tiskara Kerschoffset nagradu osvojila u kategorijama mekog uveza, kvalitete otiska prema europskim standardima i rokovnika, a za tvrdi su uvez, nagradu podijelili slovenski Gorenjski tisk i srpska Stojkov štamparija. U kategoriji diploma i certifikata za nagradu se izborila zagrebačka Systema Frontis, a za tiskarski proizvod korporativnog identiteta nagradu je osvojila Printera iz Svete Nedelje.