Konferencija Digital Shapers

'Ljudski resursi morat će više sudjelovati u regrutiranju zaposlenika u novim uvjetima'

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

15.11.2018. u 11:04

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

15.11.2018. u 11:04

Promo

Ilustracija

Na drugoj po redu RTL-ovoj konferenciji o primjeni digitalnih tehnologija u gospodarstvu Digital Shapers zakazanoj za 29.studenoga ove godine, jedna od središnjih tema biti će kadrovska politika hrvatskih kompanija, najavljuju organizatori.

- Odjeli ljudskih resursa u kompanijama danas se fokusiraju na rast i razvoj zaposlenika jer su upravo oni najbolji ambasadori svojih poslodavaca, o čemu će na konferenciji govoriti voditelji HR odjela vodećih hrvatskih kompanija – navode organizatori Digital Shapersa, najavljujući kako će učešće u pripadajućem panelu o upravljanju kadrovima uzeti Luka Babić iz Infobipa, Tanja Bulbuk-Jergović iz Infinuma, Kristina Martić iz Talentlyfta i Mihaela Smadilo iz Oradiana.

Kao jedno od pitanja koje će razmotriti konferencijski panel, organizatori su naznačili utjecaj iseljavanja oko 300 tisuća građana iz Hrvatske na potražnju hrvatskih tvrtki za potrebnim stručnjacima.
Kompanijama, ukazuju organizatori Digital Shapersa, više nije dovoljno oglasiti potragu za zaposlenicima, već moraju razvijati recruiting.

- Ljudski resursi kao organizacijska kompetencija moraju prerasti svoju tradicionalnu administrativnu ulogu i integrirati najbolje prakse iz širokog pojasa organizacijskih funkcija, od prodaje i marketinga, do analitike i IT-ja kako bi na pravi način mogla uslužiti svoje interne klijente – kaže jedan od sudionika predstojećeg panela Luka Babić. Na sličnome tragu, Kristina Martić iz Talentlyfta upozorava kako će se kompanije morati razumijevati načine razmišljanja, očekivanja i navike mladih koji dolaze na tržište rada, kako bi njihovim zapošljavanjem stekli prednost pred konkurencijom.

- Na žalost, odjeli ljudskih resursa na ovim područjima još uvijek nekako 'kaskaju' u procesu digitalizacije te primjeni najboljih praksi i trendova. Na digitalizaciju treba gledati kao na ulaganje u budućnost, a ne kao na izazov – ističe Kristina Marić.

Ulaznice za Digital Shapers, navode organizatori, su u prodaji kroz sustav Entrio, a njihova cijena je 750 kuna. Sve informacije o programu i sudionicima konferencije dostupni su na službenoj web stranici Digital Shapers i službenoj Facebook stranici.