Stoljetna tradicija

Koja je tajna uspjeha najvrijednijeg luksuznog brenda na svijetu?

Kako je moguće da jedna njihova torba može koštati i do 55.000 dolara
Sean Penn, Charlize Theron i Bernard Arnault (vlasnik Louis Vuittona) na reviji Christian Diora (lijevo)
 REUTERS
Kako je moguće da jedna njihova torba može koštati i do 55.000 dolara

Louis Vuitton, najvrjedniji je luksuzni brend na svijetu, te je jedna od rijetkih stoljetnih marki koja se uspjela prilagoditi novim potrošačkim navikama. Osim što su i dalje statusni simbol među bogatašima, jedan su od rijetkih brendova za kojima ludi sve zahtjevnija generacija Z.

No, kako im zapravo sve to polazi za rukom i kako su i danas čak 165 godina nakon prvog izdanja putnog kofera, uspjeli zadržati visoke cijene svojih proizvoda, te kako je moguće da jedna njihova torba može koštati i do 55.000 dolara?

Veliki troškovi proizvodnje i limitirana izdanja

Prije svega, njihova proizvodnja i dalje je smještena u Francuskoj. Osim vrhunskih materijala, ovaj brend u svoj proizvodni pogon ne želi uvoditi modernu tehnologiju, već se i dalje drži isključivo šivaće mašine. No, to je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 19:51