Stanić Beverages

Juicy sokovi izvoze se u Njemačku i Italiju, u planu je i širenje na Bliski istok i Afriku

AUTOR:

OBJAVLJENO:

3.9.2018. u 14:16

AUTOR:

OBJAVLJENO:

3.9.2018. u 14:16

Zagreb, 140916.
U baru Mojo predstavljena je kampanja Juicy 100 posto tvoj dozivljaj. Na fotografiji: Svjetlan Stanic.
Foto: Srdjan Vrancic / CROPIX
Srđan Vrančić / CROPIX

Na fotografiji: Svjetlan Stanić

Tvrtka Stanić Beverages započela je novi izvozni ciklus u Njemačku i Italiju, objavili su u ponedjeljak iz te tvrtke napominjući kako od rujna počinje i distribucija sokova u Italiju, a od listopada će Juicy sokovi biti jedini regionalni brend sokova uvršten u svih 3.300 trgovina u sklopu REWE grupacije.

Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE, a od listopada ove godine bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3.300 trgovina u sklopu REWE grupacije. Plan je prvo "osvojiti" Bavarsku i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od dvije milijarde litara sokova, a dugoročni plan za njemačko tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 milijuna litara sokova. Tome će, kako navode, pridonijeti pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji u Njemačkoj drži 20 posto maloprodajnog tržišta.

Iz tvrtke podsjećaju da su početkom ove godine na Marca sajmu u Bologni s tvrtkom SEM Gruppo potpisali ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište. SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih tvrtki u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda. Zbog jačanja svojeg položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj godišnji prihod od 14,5 milijuna eura.

Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u rujnu, prvo s Juicy 100 posto sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 litre, a zatim i brick pakiranjima od jedne litre. Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo, Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije, kažu u Stanić Beveragesu.

"Dostignemo li planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i Bliski istok i sjevernu Afriku, Stanić Beverages spreman je otvoriti novu tvornicu", istaknuo je izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa Zoran Mabić.

Uz kontinuirano širenje na novim tržištima Stanić Beverages ulaže i u proizvodnju te je nedavno kupljena nova linija za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 milijuna eura s godišnjim kapacitetom od 65 milijuna litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), no i proširenjem proizvodnje u neke nove kategorije.