Turizam

Investicijski ciklus promijenio Valamarov poslovni model, ali i cijelu kompaniju iznutra

Investicijski ciklus promijenio je Valamarov poslovni model te preobrazio kompaniju iznutra
Hotel Bellvue u Rapcu (Valamar Riviera)
 Srćeko Niketić / Hanza Media
Investicijski ciklus promijenio je Valamarov poslovni model te preobrazio kompaniju iznutra

Turistička kompanija Valamar Riviera nije Bugatti, vjerojatno neće ni biti, ali Mercedes svakako jest. U svjetskih okvirima, ne u hrvatskim. Ukratko, mogu ponuditi vrhunski turistički proizvod po svim kriterijima: smještaju, sadržaju, doživljaju, diče se s puno epiteta (veliki izvoznici, poslodavac godine...), velikim brojkama. Naširoko, jedna su od pozitivnih priča kuponske privatizacije devedesetih, najveća hrvatska turistička kompanija i među top 10 najvećih na burzi po tržišnoj kapitalizaciji. Vodeći su investitor u hrvatskom turizmu s pet milijardi ukupnih ulaganja u posljednjih 14 godina, od čega 4,3 milijarde u podizanje kvalitete hotela, ljetovališta i kamping ljetovališta te 700 milijuna kuna u akvizicije i širenje. U 2017. su realizirali najveći godišnji investicijski ciklus u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:44