Pomlađivanje vozila

Hrvatska pošta preuzela 17 novih MAN kamiona, prosječna starost voznog parka 2,9 godina

AUTOR:

OBJAVLJENO:

29.11.2018. u 16:37

AUTOR:

OBJAVLJENO:

29.11.2018. u 16:37

Zagreb, 081217.
Hrvatska posta pustila je u Branimirovoj u rad novi sustav za automatsko sortiranje posiljki, u koji je ulozila 62 milijuna kuna.
Na fotografiji: zgrada poste u Branimirovoj.
Foto: Dragan Matic / CROPIX
Dragan Matić / CROPIX

Ilustracija

Hrvatska pošta (HP) je preuzela 17 novih MAN kamiona, a nakon te isporuke i rashodovanja starih vozila prosječna starost voznog parka HP-a iznositi će 2,9 godina, istaknuto je u četvrtak na svečanosti uručenja. Vozila su nabavljena putem operativnog leasinga, vrijednost investicije je 11 milijuna kuna, a zanimljivo je da će svako od vozila prelaziti šest tisuća kilometara mjesečno.

Uz novinare i HP-ove zaposlenike svečanom uručenju su nazočili i predsjednik Uprave HP-a Ivan Čulo, direktor tvrtke MAN Importer Hrvatska Velimir Marović i glavni izvršni direktor Auto Hrvatske Bogdan Tihava.

Kako je istaknuto na svečanosti, današnje preuzimanje dio je ulaganja u obnovu voznog parka, za koji je, sukladno razvojnoj strategiji Pošta2022., tijekom 2017. i 2018. godine nabavljeno 190 lakodostavnih, 313 poluteretnih i 44 teretna vozila, u što je putem operativnog leasinga uloženo više od 108 milijuna kuna.

Predsjednik Uprave HP-a Ivan Čulo je istaknuo da je tvrtka kojoj je na čelu u protekle tri do četiri godine drastično smanjila prosječnu starost voznog parka, s više od devet godina na trenutnih oko tri godine.

Kompetencija ponuditelja

Napominje i da je izmijenjen pristup nabavi vozila, pri čemu se više ne kupuje vlastitim sredstvima već putem operativnog leasinga, koji je "puno povoljniji i efikasniji", jer se HP tako može usredotočiti na temeljno poslovanje, dok brigu o nadzoru i održavanju vozila preuzimaju oni čiji je to posao.

Direktor MAN Importera Hrvatska Velimir Marović je istaknuo da Hrvatska pošta već godinama u svom voznom parku ima i MAN vozila, a kazao je da im je posebno zadovoljstvo sudjelovati u ovom poslu jer se u njemu u punoj mjeri mora iskazati kompetencija ponuditelja.

"Nije samo važno ponuditi nekakve ukupne uvjete već i ta vozila održavati u brzini, kvaliteti i kontroli troškova, da bi se uopće na jednom ovakvom natječaju moglo pobijediti", rekao je Marović.

Naime, kako je bilo i predviđeno javnim nadmetanjem, ponuda MAN Hrvatske osim cijene vozila uključuje i cijenu kompletnog održavanja vozila.