Peta po redu kampanja 'Funderbeamove' digitalne platforme za prikupljanje kapitala za domaće 'startupove' posvećena je najvećoj domaćoj platformi za rezerviranje i kupnju ulaznica 'Entrio' i počinje u srijedu 6.lipnja u 15 sati.
- 'Entrio' je zrela i dobra kompanija, svima poznata, pa očekujemo da će interes ulagača biti najmanje na razini dosadašnjih kampanja – kazao nam je Damir Bićanić voditelj 'Funderbeama' za srednju Europu, iza kojeg su uspješne kampanje privlačenja ulagača u solinsku tehnološku kompaniju 'Include', konzultantsku tvrtku 'Sense Consulting', IT tvrtku 'Aspida' i pivovaru 'Medvedgrad'.
Interes ulagača za 'Sense Consulting' kroz 'Funderbeamovu' platformu, primjerice, rezultirao je s prikupljenih 700 tisuća eura u prva 24 radna sata kampanje, dok je 'M...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....