Pozitivna predviđanja

Daimler očekuje rast prodaje u Kini, iako podaci s tržišta govore baš suprotno

AUTOR:

OBJAVLJENO:

22.11.2018. u 9:29

AUTOR:

OBJAVLJENO:

22.11.2018. u 9:29

Employees work in Daimler first battery factory prior to the beginning of the ground breaking ceremony for the second battery factory at Daimler subsidiary ACCUMOTIVE in Kamenz, Germany May 22, 2017. REUTERS/Matthias Rietschel - RC126BE74A30
Matthias Rietschel / REUTERS

Radnik u prvoj Daimlerovoj tvornici baterija u Kamenzu, Njemačka

Njemački proizvođač automobila Daimler očekuje nastavak rasta prodaje u Kini zahvaljujući snažnom poslovanju u segmentu luksuznih automobila, unatoč padu tog najvećeg svjetskog tržišta automobila. 

Sigurni smo u pogledu toga, kazao je član Daimlerova upravnog odbora zadužen za kinesko tržište Hubertus Troska u Pekingu povodom početka proizvodnje Mercedesove nove A-klase za kinesko tržište.

Nekoć garant rasta, kinesko tržište automobila - najveće u svijetu po broju registracija automobila - posljednjih se mjeseci smanjilo jer su potrošači smanjili potrošnju zbog trgovinskog rata između Sjedinjenih Država i Kine.

U prvih 10 ovogodišnjih mjeseci prodaja kod svih automobilskih kompanija u Kini smanjila se za 0,1 posto, na 22,97 milijuna automobila.

Samo u listopadu ove godine pala je za 11,7 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, što je njezin najveći pad u posljednjih sedam godina.

Unatoč teškim tržišnim uvjetima, "tržište luksuznih vozila i dalje raste", istaknuo je Troska. Njemački proizvođač brendova automobila poput Mercedesa i Smarta očekuje dvoznamenkasti rast prodaje na kineskom tržištu u cijeloj 2018. godini.

Kinesko tržište godinama je najvažnije tom njemačkom proizvođaču sa sjedištem u Stuttgartu. U prvih 10 mjeseci ove godine prodao je 550.938 automobila brenda Mercedes, što je 12,7 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Daimler u Kini prodaje više automobila u segmentu luksuznih brendova od Audija i BMW-a.