Intervju s Marijanom Miličević

'Cilj nam je uvođenje novih dobavljača s poznatim brendovima, ali i novih kategorija'

Ova nam je nagrada potvrda da se razvijamo u dobrom smjeru te je ujedno i dodatan motiv za daljnji rast
Marijana Miličević, izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing i razvoj Hrvatske pošte
 Hrvatska pošta
Ova nam je nagrada potvrda da se razvijamo u dobrom smjeru te je ujedno i dodatan motiv za daljnji rast

Na najvećem natjecanju internetskih trgovina u regiji 'Web trgovac godine', koje je ovaj put okupilo čak 195 natjecatelja, Žuti klik Hrvatske pošte osvojio je nagradu u kategoriji Web Shopping Mall.

Tim povodom o važnosti ove nagrade, ali i poslovanju kao i daljnjem rastu Žutog klika razgovarali smo s Marijanom Miličević, izvršnom direktoricom Ureda za korporativni marketing i razvoj Hrvatske pošte.

Što za Vas znači priznanje Web trgovca godine?

- Ova nam je nagrada potvrda da se razvijamo u dobrom smjeru te je ujedno i dodatan motiv da nastavimo graditi nove vrijednosti za naše korisnike kako bismo im trajno ostali preferencijalni partner u kupnji i dostavi proizvoda na kućne adrese. Žuti klik je na hrvatskom online tržištu prisutan nepune dvije godine i ponosni smo što je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 07:57