Dezinvestiranje

Atlantic Grupa prodala Dietpharm i Multivitu: 'To je dio naše strategije'

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

30.10.2019. u 14:02

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

30.10.2019. u 14:02

Goran Mehkek / Neja Markičević / Hanz Media

Zgrada Atlantic Grupe i Emil Tedeschi

Atlantic Grupa prodala je svoju tvrtku Fidifarm u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm. Kompanija PharmaS, uz cjelokupni portfelj i zaposlenike Fidifarma, preuzet će i regionalni brend dodataka prehrani Multivitu, a zaključenje transakcije, kako su priopćili iz Atlantica, očekuje se krajem godine.

- Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja. Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U PharmaS-u smo našli partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje, kao i prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini iznimno zadovoljnima ovom transakcijom - istaknula je Lada Tedeschi Fiorio, potpredsjednica grupacije za Poslovni razvoj i strategiju.

- Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendovi Dietpharm i Multivita. Vrijednost brenda Dietpharm desetljećima je poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našeg budućeg razvoja. Vjerujemo da ćemo predanim radom s timom iz Fidifarma još više ojačati snagu ovog portfelja – kazao je Jerko Jakšić, predsjednik Uprave PharmaS Grupe, koja je danas, kako doznajemo, druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju.

Lani se PharmaS, naime, proširila na rusko tržište u bezreceptnom segmentu te je, kako tvrde u kompaniji, prodala preko dva milijuna pakiranja proizvoda iz vlastitog razvoja. Ove je, pak, godine PharmaS zaključila globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfelja u preko 60 zemalja svijeta.

S druge pak strane, Atlantic još od početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. Zbog toga i usmjerava daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja i fokusira se na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verificirali. Inače, Multivitin vitamin C na ruskom je tržištu lider u segmentu vitamina C u šumećem obliku, a lani je ta kompanija zabilježila prihode od otprilike 30 milijuna kuna. Fidifarm je prošle godine uprihodio 70 milijuna kuna.

Ipak, osim što Atlantic namjerava usmjeriti fokus na glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kava, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija se usmjerava i na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja te ljekarničkog lanca Farmacia.