Posljedica korone

Američkom prehrambenom divu prodaja od početka travnja pala za četvrtinu

Nekoliko koncerata i sportskih događaja, uključujući Olimpijske igre koje su pod pokroviteljstvom tvrtke, odgođeno je ili otkazano
Coca-Cola, ilustracija
 Nikola Vilic / CROPIX

Američki prehrambeni div Coca-Cola izvijestio je u utorak da mu je zbog mjera suzbijanja pandemije koronavirusa prodaja od početka travnja pala za četvrtinu, najavljujući slabije poslovne rezultate u drugom tromjesečju.

Koronavirus već je odnio gotovo 170 tisuća života diljem svijeta i brzo se širi pa su vlasti prisiljene poduzimati drastične mjere, obustavljajući gospodarske aktivnosti i promet i poručujući građanima da ostanu kod kuće. Odgođene su Olimpijske igre u Tokiju, među čijim je sponzorima i Coca-Cola, te mnogi drugi sportski događaji i koncerti a organizatori su od nekih i odustali.

Nekoliko koncerata i sportskih događaja, uključujući Olimpijske igre koje su pod pokroviteljstvom tvrtke, odgođeno je ili otkazano. Coca-Cola pak u restoranima, trgovinama, kinima, sportskim arenama i prostorima za zabavu ostvaruje polovinu prihoda, prodajući im sirupe i koncentrate za napitke.

Iz kompanije su izvijestili da im je od početka travnja obujam prodaje u svijetu smanjen za četvrtinu, uglavnom zbog pada u segmentu koji nije povezan s maloprodajnim trgovinama. U ožujku su objavili da neće ostvariti ciljeve zacrtane za ovu godinu a danas procjenjuju da će im usporedivi prihodi u drugom tromjesečju uključivati i negativan utjecaj dolara u rasponu od četiri do pet posto.

„Konačni utjecaj na drugo tromjesečje i cijelu 2020. godinu zasad nije poznat. Međutim, utjecaj na drugo tromjesečje bit će značajan“, stoji u priopćenju tvrtke.

U prvom tromjesečju završenom 27. ožujka neto prihodi pali su im jedan posto, na 8,6 milijardi dolara. Dobit po dionici kada se isključe jednokratne stavke porasla je osam posto, na 51 cent po dionici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 00:05