Poslovni rezultati

Alibabina dobit više nego utrostručena u prvom kvartalu 2018. godine

AUTOR:

OBJAVLJENO:

16.5.2019. u 13:24

AUTOR:

OBJAVLJENO:

16.5.2019. u 13:24

HANGZHOU, Feb. 23, 2012 File photo taken on Oct. 17, 2011 shows the headquarters of Alibaba Group in Hangzhou, capital of east China's Zhejiang Province. Chinese e-commerce giant Alibaba Group has offered to privatize its Hong Kong-listed arm Alibaba.com, Ltd. at a price of 13.5 Hong Kong dollars per share, the companies said in a joint statement released Tuesday night., Image: 119374410, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Zuma Press - Archives
Profimedia, Zuma Press - Archives

Zgrada Alibaba Grupe

Kineski div u segmentu elektroničke trgovine Alibaba izvijestio je da mu je neto dobit u prva tri ovogodišnja mjeseca više nego utrostručena, poduprta snažnim skokom prihoda u internetskoj maloprodaji ali i u odjelu informatičkih usluga u oblaku.

U razdoblju od siječnja do ožujka kompanija je poslovala s neto dobiti od 25,8 milijardi juana (13,6 milijardi dolara), pokazuje izvješće objavljeno u srijedu. Prihodi su joj poskočili 51 posto, na 93,5 milijardi juana.

Prihodi u odjelu internetske trgovine koji čini većinu Alibabina poslovanja uvećani su 54 posto. U manjem ali propulzivnom odjelu informatičkih usluga u oblaku porasli su 76 posto.

„Naša tehnologija za usluge u oblaku i za obradu podataka i ogroman zamah nove maloprodaje omogućili su nam kontinuirano oblikovanje poslovanja kompanija u Kini i na drugim tržištima u nastajanju, što će pridonijeti našem dugoročnom rastu”, rekao je glavni izvršni direktor Daniel Zhang.

Alibaba u posljednje vrijeme puno ulaže u ono što nazivaju „novom maloprodajom” a podrazumijeva optimizaciju prodaje i usluga u fizičkim trgovinama na temelju podataka prikupljenih na Internetu.

U utorak su u istraživanju globalne marketinške i komunikacijske tvrtke WPP i istraživačke i konzultantske tvrtke Kantar osvojili poziciju najvrednijeg maloprodajnog brenda izvan SAD-a.

Alibabin je brend prošle godine prema tom izvješću vrijedio 131,2 milijarde dolara, 48 posto više nego u godini ranije. Time su na ljestvici zauzeli bolju poziciju od McDonald'sa, Home Depota, Nikea i Luisa Vuittona i jedini su azijski brend među 10 najviše plasiranih.

Kompanije poput Alibabe u srcu su kineske ekonomske strategije koja se usmjerila na poticanje domaće potrošnje radi smanjivanja ovisnosti o nepouzdanoj inozemnoj potražnji za kineskim izvozom.