Žele dodatnu reklamu

TZ Istre plaća tjedan dana godišnjeg influencerima koji imaju više od milijun pratitelja

AUTOR:

OBJAVLJENO:

17.4.2019. u 16:27

AUTOR:

OBJAVLJENO:

17.4.2019. u 16:27

Rovinj, 100617.
Rovinj, turisticka meka Hrvatske je posebno fotogenican pri zalazu sunca u cemu posebno uzivaju turisti bilo na jahtama ili setajuci se gradom. Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX

Turisti odmaraju uz more u Rovinju

Turistička zajednica Istre ove godine želi u Istru privući influencere i blogere koji imaju više od milijun pratitelja ili prijatelja. To je cilj koji su si zacrtali u ovogodišnjoj kampanji Share Istria koja se provodi zadnjih pet godina svakog proljeća. Zasad još nije definirano tko će u Istru na besplatno putovanje, ali tu će mogućnost dobiti manje influencera nego godinama prije.

- Ove ćemo godine imati manji broj influencera. Dosad smo ih imali do 36, a ove godine će ih biti maksimalno od 16 do 20, a kampanja će trajati od četiri do šest tjedana. Bitno nam je pri izboru da svi imaju više od milijun followera. Dakle, ciljamo na jače igrače u ovom segmentu, najavio je čelni čovjek istarske TZ Denis Ivošević.

U sklopu ove kampanje blogeri i influenceri besplatno borave u Istri tjedan dana, a u to vrijeme djelatnici TZ-a uz podršku velikih i malih turističkih igrača pokazuju im najbolje što Istra nudi, sve kako bi se osiguralo čim više objava na socijalnim mrežama. Time budući turisti doznaju sve o 'skrivenoj' ponudi Poluotoka te imaju prilike iz prve ruke saznati sve što ih zanima, ali i doznati nešto novo što dosad putem klasičnih objava u medijima, brošurama ili oglasima nisu uspjeli saznati.

Lani je na proljeće tijekom osam tjedana u Istri boravilo 32 influencera iz cijelog svijeta, koji imaju najmanje 400.000 pratitelja. Desetak njih imalo je više od milijun prijatelja, a nekoliko njih i više od pet milijuna pratitelja. U ta dva mjeseca, prema podacima TZ-a, kampanju je vidjelo čak 480 milijuna ljudi, a njih 4,5 milijuna su reagirali na objave te su tražili dodatne informacije o Istri. Istodobno je kreirano čak 4,5 milijardi impresija o Poluotoku. U TZ-u vjeruju da je marketinška vrijednost tih objava vrtoglavih 20-tak milijuna eura.

Posebno su prije dvije godine bila praćena braća Arvin i Robin Finger, kreatori popularnog Instagram profila Discover Earth sa čak 2,5 milijuna fanova, koji je neposredno prije njihova dolaska u Istru bio hakiran, ali je uspješno revitaliziran uz povratak svih fanova, što je imalo dodatni pozitivni učinak kako na same influencere tako i na njihovu publiku jer su prve 'povratničke' fotografije prenijele Rovinj i Istru, što su fanovi dočekali ovacijama.

Njima se pridružio i Scott Eddy iz Miamija, jedan od 10 najboljih influencera na području luksuznih putovanja koji je posljednjih 17 godina proveo putujući svijetom i gradeći karijeru u digitalnom konzaltingu. Veliku podršku kampanji dali su strateški partneri projekta koji su prepoznali inicijativu Share Istria kao kvalitetan projekt za povezivanje svog brenda s destinacijom Istre - tvrtke BMW, Turkish Airlines te Mastercard.