Uber je u ponedjeljak podijelio 400 otkaza radnicima zaposlenima u odjelu marketinga i tako značajno smanjio broj ljudi u tom sektoru, piše Business Insider.
U e-mailu obavijesti koji je Dara Khosrowshahi, izvršni direktor najveće kompanije za posredovanje u uslugama prijevoza na svijetu, poslao zaposlenicima naveo je kako ovaj korak ne znači da marketing gubi na važnosti u Uberu, već upravo suprotno, žele ga učiniti boljim i efikasnijim.
Kompanija je s otkazima krenula u ponedjeljak u 8 ujutro, kada je nova šefica komunikacija Jill Hazelbaker radnike informirala mailom, a zatim su prema pisanju Business Insidera, uslijedili pojedinačni sastanci svakog otpuštenog radnika s odjelom ljudskih potencijala.
Business Insider prenio je u cijelosti e-mail koji je šef Ubera proslijedi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....