Veliki eksperiment

Novom trendu o načinu korištenja godišnjeg odmora priključuje se sve veći broj kompanija

Zaposlenici kojima tvrtka nudi ovakav sustav u prosjeku uzimaju 13 dana godišnjeg odmora
Ilustracija
 Profimedia, Wavebreak
Zaposlenici kojima tvrtka nudi ovakav sustav u prosjeku uzimaju 13 dana godišnjeg odmora

Nelimitirani broj dana godišnjeg odmora, zvuči odlično? Pa naravno, tko na to ne bi pristao?

Iako je ovakav poslovni model u hrvatskim kompanijama i dalje potpuno nezamisliv, najnovije istraživanje Metropolitana otkriva kako je upravo ovaj trend u SAD-u postao sve popularniji. Broj kompanija koje svojim zaposlenicima omogućuju ovaj benefit u neprekidnom je rastu, pogotovo u tehnološkom sektoru. Tako već neko vrijeme ovakvu politiku poslovanja imaju Netflix, Dropbox, LinkedIn, HubSpot, Facebook, ali i brojni drugi.

Razlog tomu upravo je generalna promjena načina rada. Ona je daleko najprisutnija u kompanijama čiji većinski broj zaposlenika čine milenijalci koji žele fleksibilnije radno vrijeme, opušteniju atmosferu, ali u istu ruku i odličnu radnu okolinu.

Iako i dalje većina ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:12