David Wells

Netflix nakon 14 godina napušta direktor za financije, zaslužan za streloviti rast prihoda

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

15.8.2018. u 9:27

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

15.8.2018. u 9:27

, Image: 335012733, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Netflix zgrada

Netflixov čelnik financija, David Wells, nakon dugih 14 godina napušta tvrtku, piše Venture Beat. Razlog Wellsova odlaska nije poznat, no obećao je da će ostati u kompaniji dok ne pronađe osobu koja će ga zamijeniti.

- U dogovoru s izvršnim direktorom Netflixa zaključio sam da je s trenutnom jakom financijskom pozicijom i rastom kompanije pravo vrijeme da pronađemo sljedećeg financijskog vođu kompanije. Osobno se namjeravam više fokusirati na humanitarni rad, a za sve ostalo ćemo vidjeti – izjavio je Wells.

Wells se pridružio kompaniji u 2004. kao potpredsjednik za financijsko planiranje i analizu, a u 2010. je preuzeo mjesto člana Uprave Netflixa zaduženog za financije. Na toj je poziciji zamijenio Barryja McCarthyja, koji je vodio Netflix prema javnom listanju na burzi, a isto je nedavno napravio i za Spotify gdje trenutno djeluje kao osoba zadužena za financije.

Njegov nasljednik Wells nadgledao je i pomogao Netflixu da postane streaming div. To pokazuje činjenica da su 2010., odnosno kada je Wells preuzeo poziciju čelnika financija, dionice kompanije vrijedile oko 25 dolara, a danas vrijede više od 350 dolara. Točnije, u tih je osam godina njihova vrijednost skočila za nevjerojatnih 1171 posto.

- David je bio od velike vrijednosti za Netflixa, a i mene. U fazi dramatičnog rasta uspješno je upravljao financijama kompanije tako da je omogućio stvaranje i približavanje zabave našim korisnicima diljem svijeta, a istovremeno je usrećio i naše investitore – ponosno je naglasio Netflixov izvršni direktor Reed Hastings.

Osim rasta vrijednosti dionica kompanije, tijekom Wellsova je mandata broj Netflixovih pretplatnika porastao s 20 milijuna na 56 milijuna samo u SAD-u, a na međunarodnoj se razini čak 68 milijuna ljudi pretplatilo na video na zahtjev te kompanije. To je povećalo prodaju s 2,2 milijarde dolara u 2010. na 15,9 milijarde koje se očekuju do kraja ove godine.