IMPRESIVNA KARIJERA

Mate Rimac predstavio veliko pojačanje: radio je za Muska, a sada stiže u Svetu Nedelju!

Chris Porritt je ‘nadgledao razvoj niza sportskih i električnih vozila i tijekom svojih 16 godina u Aston Martinu‘
Mate Rimac i Chris Porritt
 Rimac Automobili

Mate Rimac doveo je u svoju tvrtku novo kadrovsko pojačanje s prilično debelim životopisom iza sebe - Chrisa Porritta, bivšega glavnog inženjera u Aston Martinu, potpredsjednika inženjeringa u Tesli i voditelja grupe za specijalne projekte u Appleu, koji je imenovan glavnim direktorom tehnologije (Chief Technology Officer ili CTO) Rimac Automobila. Porritt će odgovarati izravno osnivaču i izvršnom direktoru Mati Rimcu, s fokusom na buduće projekte, priopćili su iz svetonedeljske tvrtke.

Kako su naveli iz Rimac Automobila, tijekom karijere dulje od tri desetljeća, Chris Porritt je "nadgledao razvoj niza sportskih i električnih vozila i tijekom svojih 16 godina u Aston Martinu bio je glavni inženjer za ograničenu proizvodnju hiperautomobila One-77 i V12 Vantage Zagato". Zaslužan je i za DB-9.

Porritt je karijeru počeo kao pripravnik u Land Roveru, gdje je 1997. dogurao do pozicije glavnog inženjera za dinamiku vozila. U Aston Martinu je zatim držao funkciju glavnog inženjera sve do 2013. godine, kada preuzima funkciju potpredsjednika za inženjering vozila u Tesli. Nakon toga je prešao u Apple, u grupu za razvoj novih proizvoda gdje je, nagađalo se u to doba, trebao raditi na razvoju Appleovih rješenja za autonomnu vožnju.

"Započeli smo putovanje u državi koja nije poznata po razvoju automobila. Mnogo smo toga naučili putem pokušaja i pogrešaka s obzirom da je bilo teško privući ljude iz drugih država, što je taj čitav proces učinilo izazovnim, ali i uzbudljivim. Ne mogu zamisliti kakav bi naš put bio i koliko bismo sada daleko bili kad bismo imali Chrisa od samih početaka.

Brinulo me da ljudi s velikim iskustvom u industriji neće odgovarati našoj kulturi i duhu poduzeća. Međutim, kao apsolutni ljubitelj automobila, koji se voli uključiti u stvaranje novih projekata, Chris se uklopio odmah od početka. Dijelimo isti način razmišljanja: želimo razvijati automobile koji podižu ljestvicu, zabavni su i kvalitetni. Jedva čekam rezultate koje ćemo zajedno ostvariti", poručio je za svog novog kolegu Mate Rimac.

Chris Porritt je pak izjavio da je "prilika za pridruživanje Rimac Automobilima san svakog inženjera i budući da je gotovo svaka ključna komponenta konstruirana i osmišljena u samom Rimcu, imamo pravu slobodu stvoriti nešto što je potpuno različito od bilo čega drugog što je ranije razvijeno u svijetu supersportskih automobila" te da je "Rimac savršeno mjesto za dobro iskorištavanje mojih kombiniranih iskustava stečenih u razvoju superautomobila u Aston Martinu i električnih automobila u Kaliforniji".

Ove godine Rimac Automobili finiširaju auto pod kodnim nazivom C_Two i planiraju da će, počevši od 2021. godine, 150 primjeraka ručno konstruirati na novoj proizvodnoj liniji u Velikom Trgovišću. Rimac C_Two trebao bi postizati brzinu od 0 do 100 km/h u manje od 2 sekunde i postizati najveću brzinu od 415 km/h.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 17:09