Veliko istraživanje

Internetski gigant već petu godinu za redom osvaja titulu najpoželjnijeg poslodavca mladih

Zašto najbolji tehnički mozgovi budućnosti žele raditi u ovoj prestižnoj kompaniji
Ured Googlea u Seattleu
 Profimedia, Zuma Press - News

Google je već petu godinu za redom proglašen broj jedan kompanija u kojoj studenti najboljih svjetski sveučilišta poput Sandforda, Harvarda i MIT-a., pokazalo je istraživanje edukacijske softverske kompanije Piazza. Istraživanje je provedeno na 150 000 studenata s preko 600 sveučilišta, prenosi Business Insider.

Da dolazak do posla u Googleu nije lagan proces, poznato je svima. U Americi čak postoji i izreka, 'lakše je upisati Harvard, nego dobiti posao u Googleu'.

Kompanija je poznata po svom zloglasnom i dugotrajnom selekcijskom procesu. Njihovi kandidati prolaze kroz nekoliko iscrpnih intervjua prije nego li uopće dođu do onog najužeg kruga. Na ovaj način kompanija želi odabrati upravo one najbolje.

No, bez obzira na dobro poznati mukotrpni proces, najbolji tehnički mozgovi budućnosti i dalje žele raditi u toj prestižnoj kompaniji.

A zašto je Google toliko tražen poslodavac? Što je to što njega čini tako posebnim.

Pruža jasnu sliku o budućem radnom mjestu

Google svojim budućim zaposlenicima daje vrlo jasnu i konkretnu sliku radnog mjesta. Oni su svjesni jačine svog brenda i upravo zbog toga svoje kandidate žele dobro upoznati sa svim odgovornostima koje nosi njihovo potencijalno zaposlenje.

Google je više od posla

Jedna od glavnih misija ovog internetskog giganta je stvaranje produktivne radne okoline. Poznato je da su njihovi uredi u potpunosti prilagođeni radniku, od kantine, soba za odmaranje, pa sve do vide centara u Googleu imaš sve. Također, Google svojim zaposlenicima ne nudi samo poslovno konstantan poslovni izazov, nego i privatni, a upravo je ta stavka kompanija postala ono što mlade generacije traže od svojih poslodavca.

U potpunosti je prilagođen mladima

Iako je riječ o kompaniji staroj dvadeset godina, njihova misija je okrenuta k mlađoj populaciji. Njihova šarolikost i otkačenost, već godinama odolijeva svim vremenskim izazovima.

„Neke od najstarijih svjetskih kompanija i dalje nemaju točno definiranu sliku svog brenda Vidjeti kompaniju koja ima u pravilno postavljenu sliku svog brenda je jako važno ako želite privući najbolje ljude.”, istaknuo je Sean Celli, potpredsjednik donosa s klijentima Piazzae

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 09:54