Odluka je pala

Darija Reić nova je direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.4.2019. u 16:36

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.4.2019. u 16:36

Zagreb, 171017.
Direktor Hrvatske turisticke zajednice Kristjan Stanicic, fotografiran u glavnom uredu HTZ-a.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovačev / CROPIX

Kristjan Staničić

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) u utorak je na sjednici odlučivalo o dodjeli potpora top-događanjima u ovoj godini te odabralo britansku PR agenciju "Hills Balfour" za suradnju na 13 tržišta, a Dariju Reić imenovalo novom direktorica predstavništva HTZ-a u Londonu.

O toj su sjednici i odlukama izvijestili iz Ministarstva turizma, prenoseći poruku ministra Garija Cappellija o novoizabranoj direktorici HTZ-a predstavništva za Veliku Britaniju sa sjedištem u Londonu, da ju "očekuje izazovan posao daljnjeg pozicioniranja Hrvatske na britanskom tržištu, s kojeg je u protekle dvije godine zabilježila rast turističkog prometa od 35 posto i na kojem se kontinuirano provode razne promotivne aktivnosti".

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručio je pak kako vjeruje da će Reić radom i angažmanom opravdati povjerenje na tržištu Velike Britanije, koje sve značajnije sudjeluje u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma. Darija Reić živi i radi u Londonu, dio profesionalnog iskustva stekla je radeći uz ostalo i u turističkoj zajednici Hong Konga te u TUI-ju, a poziciju odnosno trogodišnji mandat u Londonu preuzima sa 1. svibnjem ove godine od dosadašnje direktorice Ivone Grgan.

Britansku PR i marketinšku agenciju "Hills Balfour" Turističko vijeće je pak odabralo uz obrazloženje da se "kvalitetnim prijedlozima i smjernicama istaknula među prijavljenim kandidatima", uz napomenu da se biralo s ciljem kvalitetnije promocije hrvatske turističke ponude na domaćem i inozemnim tržištima i komunikacije s ključnim javnostima.

Ta će agencija, kako kažu, biti do kraja ove godine odgovorna za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti iz područja odnosa s medijima, društvenih medija i online komunikacije te događanja i PR projekata za HTZ na 13 emitivnih tržišta.

Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je i prijedlog povećanja raspoloživih sredstava za 'de minimis' potpore za razvoj turističkog sektora u ovoj godini, pa će tako sa ukupno 6,4 milijuna kuna sufinancirati top događanja i programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK), pri čemu su potpore za top događanja povećane za 1,9 milijuna kuna.

Slijedom toga, sa 4,4 milijuna kuna sufinancirat će se 32 projekta, među kojima manifestacije poput Špancirfesta, Sinjske alke, Pulskog filmskog festivala, Dubrovačkih ljetnih igara, Picokijade, InMusic festivala i drugih.

Sportske manifestacije poput "DOBRO World Cup Osijek 2019", ATP turnira "Plava Laguna Croatia Open Umag", "Pannonian Challenge", "Tour of Croatia" i druge također će ove godine sufinancirani, i to u sklopu projekta "Sportska Hrvatska", za koji su i ministar Cappelli i direktor Staničić naglasili da će dodatno promovirati i hrvatski sport i hrvatski turizam.

Cappelli smatra da će takav projekt pridonijeti i jačanju nacionalnog brenda i pozicioniranju zemlje kao cjelogodišnje destinacije, dok Staničić najavljuje da će putem tog projekta HTZ podržati 10 vrhunskih hrvatskih sportaša i sportskih kolektiva koji su dokazano jedni od najboljih promotora Hrvatske u svijetu, kao i 15 velikih međunarodnih sportskih događanja koja su motiv dolaska brojnih turista u hrvatske destinacije.