Portret menadžera

Čovjek koji je podigao kompaniju do samog vrha hrvatskog biznisa s generičkim lijekovima

Novom akvizicijom PharmaS nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima
Pogon tvrtke PharmaS
 Dragan Matić / CROPIX
Što je postigao?

PharmaS Grupa Luke Rajića kojoj je Jakšić na čelu od 2013. danas je druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju, s koje je pozicije istisnula Podravkin Belupo. Prošlotjednim preuzimanjem Fidifarma od Atlantica koji je u fazi konsolidacije svojem je portfelju dodala vodeće hrvatske brendove dodataka prehrani Dietpharm i Multivitu. Jerko Jakšić, kojeg se u javnosti spominje rjeđe nego PharmaS-ova vlasnika Luku Rajića, dio je na tržištu iskušanog Plivina kadra koji je nakon odlaska iz Plive 2008. prvo bio u Sandozu, a onda pokrenuo hrvatsko poslovanje Alvogena.

Zašto je to važno?

PharmaS i Atlantic ovom su akcijom još jednom pokazali da i u državama s lošom regulativom i nedefiniranom gospodarskom politikom, podložnom čestim promjenama, zdrave kompanije posluju u skladu sa zdravim tržišnim načelima. Atlantic, kojemu je danas fokus odmaknut od farmaceutske industrije, u PharmaS-u je pronašao dobro utočište za kompanije koje su odigrale značajnu ulogu u razvoju grupe.

Kako posluje?

PharmaS je prošle godine ojačao svoj receptni portfelj akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje 10 godina poslovanja. U bezreceptnom segmentu 2018. godinu obilježilo je otvaranje ruskog tržišta i prodaja više od dva milijuna pakiranja proizvoda iz vlastitog razvoja. Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfelja u više od 60 zemalja.

Zagreb, 220514.
PharmaS, Radnicka cesta 47.
Jerko Jaksic, predsjednik Uprave PharmaSa.
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX
Ronald Goršić / CROPIX
Jerko Jakšić, predsjednik Uprave PharmaSa

Što će učiniti u budućnosti?

Novom akvizicijom PharmaS nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima. Kompanija je time ojačala svoj položaj na tržištu regije unutar poslovanja Consumer Health Care. Jakšić je, predstavljajući nedavno planove kompanije, najavio budućnost usmjerenu prema dva jezgrena programa razvoja, proizvodnji receptnih i bezreceptnih lijekova, kao i strategiju koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda.

Tekst je u potpunosti preuzet iz novog broja Globusa

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 03:44