Weekend Media Festival

Zlatko Dalić otkrit će detalje iz Rusije i kako nogomet pomaže u brendiranju Hrvatske

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.9.2018. u 13:55

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.9.2018. u 13:55

Zagreb, 050918.
Kavana Johann Franck.
Predstavljen program 11. Weekend Media Festivala koji se odrzava od 20. do 23. rujna u Rovinju. Na fotografiji: direktor programa Nikola Vrdoljak, direktor festivala Tomo Ricov, direktorica korporativnih komunikacija Adris grupe Kristina Miljavac, francuska veleposlanica Corinne Brunon Meunier, zamjenik njemackog veleposlanika Harald Seibel.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Direktor programa Nikola Vrdoljak, direktor festivala Tomo Ricov, direktorica korporativnih komunikacija Adris grupe Kristina Miljavac, francuska veleposlanica Corinne Brunon-Meunier, zamjenik njemačkog veleposlanika Harald Seibel

Zlatko Dalić, izbornik hrvatske nogometne reprezentacije, nakon povijesnog uspjeha Vatrenih u Rusiji, dolazi u Rovinj na ovogodišnje izdanje Weekend Media Festivala, a osim o manje poznatim detaljima sa svjetskog prvenstva, govorit će o tome kako nogomet pomaže brendiranju Hrvatske.

Sport je jedan od najjačih aduta u promociji Lijepe naše, a samo na dan finala Mundijala objavljeno je više od milijun tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska, stoga će na najvećem festivalu o komunikacijama u regiji biti riječi i o tome kako se nogomet može koristiti u kreiranju nacionalnog brenda.

Osim toga, o tome što sve uključuje i kako se s vremenom mijenjalo moderno brendiranje zemlje, pokazat će Hrvatska turistička zajednica.

Ne samo da će se o turizmu i promidžbi na Festivalu govoriti, već će zahvaljujući Weekend Media Festivalu u Rovinj od 20. do 23. rujna pristići više od pet tisuća posjetitelja, što je prema riječima Kristine Miljavac, direktorice korporativnih komunikacija Adris grupe, generalnog pokrovitelja festivala, značajan broj turista koji će u Istru stići u postsezoni.

- Ipak, posebno smo se ove godine fokusirali na duh vremena u kojem sve nevjerojatno raste i ubrzano se mijenja, a s druge strane mi osjećamo anksioznost i nesigurnost o tome što nas sve čeka u budućnosti. Stoga smo to pokušali opisati u nekoliko panela, od toga vjerujete li svome pametnom telefonu do onog posvećenom Kim Kardashian i estetici novog doba - predstavio je ukratko program direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak i dodao kako su pripremili „puno teških, kompliciranih, ali i zabavnih rasprava”.

Nakon prošlogodišnje suradnje s nordijskim zemljama, partneri Festivala ove godine su Francuska i Njemačka.

- Kao diplomat koji predstavlja svoju vladu, uvijek se pitam kako mi, komunikacijski 'dinosauri' iz analognog doba, možemo kvalitetnije prenijeti svoje političke poruke. Kako možemo doprijeti do mladih generacija koje žive digitalnim životima? Osobno ću biti u Rovinju da od mladih kolega učim kako bolje komunicirati - poručio je Harald Seibel, zamjenik njemačkog veleposlanika u Hrvatskoj.

- Ovaj je festival poticaj da inovacije dijelimo izvan i bez obzira na granice - dodala je francuska veleposlanica Corinne Brunon-Meunier.

Weekend Media Festival, osim što okuplja najrelevantnije pojedince iz svijeta digitalnih komunikacija, svake godine donosi i niz zabavnih sadržaja. Tako će ovog puta Zdenka Kovačiček i Marko Tolja nastupati u pratnji Jazz orkestra HRT-a, u pripremi je i poseban tribute Oliveru Dragojeviću. Dodatno, po prvi put ove godine nastupat će internacionalno poznata imena, pa će tako na subotnjem partiju „Weekend Goes Global” nastupiti belgijski duo 2manydjs.