Dva nova proizvoda Allianza

'Želimo pojednostaviti osiguravateljske proizvode i uvjete te ih učiniti razumljivijima'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2019. u 14:32

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2019. u 14:32

Zagreb, 050219.
Kulturni informativni centar.
Tvrtka Allianz predstavila je nove proizvode u KIC-u. Na fotografiji: Iris Stojko, direktorica Market menadzment sektora Allianza Zagreb, Slaven Dobric, clan Uprave za operacije, Oliver Lukas Pavic, savjetnik Uprave za prodaju.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Iris Stojko, direktorica Market menadžment sektora Allianza Zagreb, Slaven Dobrić, član Uprave za operacije, Oliver Lukas Pavić, savjetnik Uprave za prodaju

Allianz osiguranje predstavilo je dva nova proizvoda osiguranja imovine i automobila, kojima nastoji pojednostaviti osiguravateljske proizvode i uvjete, te ih učiniti razumljivijim osiguranicima. Riječ je o osiguranju automobila Moj auto i osiguranju imovine Moj dom, za koje u Allianzu vjeruju da će pobuditi veći interes građana za osiguranjem.

Naime, istraživanja pokazuju da Hrvatska i po osiguranjima jakimo zaostaje za ostatkom EU, i to unatoč tome što po, primjerice,  vlasništvu nekretnina spadamo u sam europski vrh.

Tako podaci koje je Allianz danas prezentirao pokazuju da prosječan stanovnik Hrvatske za osiguranje godišnje izdvaja samo 316 eura, dok je prosjek na razini Europe 2.030 eura po stanovniku, ili čak šest puta više. Hrvatsku karakterizira i stari vozni park, s prosječnom starošću vozila od 13 godina, i razmjerno mali udio kasko osiguranja, pri čemu se najveći dio kaska zapravo odnosi na vozila rent-a-cara i tvrtki.

- Naša je procjena da oko 80 posto privatnih vozila nema kasko osiguranje, istaknuo je Slaven Dobrić, član Uprave Allianza za operacije.

- U Njemačkoj postoji oko 434 milijuna polica raznih osiguranja, što znači da na prosječnog Nijemca otpada 5,2 police, porucila je Iris Stojko, direktorica Market menadžment sektora Allianza. Na kreiranje novih osiguravateljskih proizvoda u Allianzu su se odlučili nakon što su vidjeli rezultate ankete provedene na 5.000 osiguranika u regiji.

Istraživanje je pokazalo da su korisnicima proizvodi osiguranja i uvjeti osiguranja teško razumljivi i komplicirani, istaknuto je na danasnjoj prezentaciji u KIC-u. Tako, primjerice, 38 posto ispitanika priznaje da uopće nije procitalo uvjete osiguranja jer su za 72 posto njih predugački ili za 30 posto njih teško razumljivi, pokazuje Allianzovo istraživanje.

U Allianzu stoga smatraju da treba poraditi na jačanju financijske pismenosti građana, te predlažu da se financijska pismenost uvede jos u osnovne škole. Ističu i da nove proizvode, osim u Hrvatskoj, nude i na tržištima 10 drugih srednjoeuropskih zemalja.