Hvalevrijedan projekt

Zahvaljujući projektu HGK-a, izvoz hrvatskog vina u Srbiju prošle godine veći za 35 posto

Rezultat je to napora kojeg HGK ulaže u brendiranje hrvatskih vina na međunarodnom tržištu
Ilustracija
 Profimedia, Cultura RM
Rezultat je to napora kojeg HGK ulaže u brendiranje hrvatskih vina na međunarodnom tržištu

Izvoz hrvatskih vina u Srbiju u prošloj je godini porastao za 35 posto, što je velikim dijelom rezultat napora koje Hrvatska gospodarska komora (HGK) ulaže u brendiranje Hrvatske u svijetu kao zemlje kvalitetnih vina i autohtonih sorti, a vinari pohod na tržište Srbije nastavljaju sudjelovanjem na Wine Style salonu vina u Beogradu, na kojemu se ove subote u organizaciji HGK-a predstavilo 13 hrvatskih vinarija.

Kako se ističe u priopćenju HGK-a, hrvatski su vinari u 2018. izvezli vina u vrijednosti 16 milijuna eura, od čega u Srbiju oko 939 tisuća eura, što u usporedbi s godinom ranije predstavlja povećanje za 35 posto.

- Kontinuirane promocije nužne su za stvaranje brenda, a mi želimo Hrvatsku brendirati u očima svijeta kao zemlju koja može ponuditi kvalitetna vina i autohtone ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2025 18:10