Osiguravanje budućnosti

Za širenje na kineskom tržištu BMW planira uložiti 4,2 milijarde dolara

Prošle godine njemačka kompanija je na tom tržištu zabolježila prodaju od 560 000 vozila
Tvornica BMW u Indoneziji
 Profimedia, Zuma Press - Archives

Njemački BMW prošli je tjedan objavio kako planira investirati 4,2 milijarde dolara u širenje na kineskom tržištu. Ovo je prva takva objava jednog proizvođača automobila od kako je kineska vlada, ranije ove godine, donijela odluku o ublažavanju restrikcija stranim kompanijama u vlasničkim udjelima koje mogu imati u kineskim tvrtkama, piše CNN.

U sklopu dogovora s kineskim partnerom Brilliance China Automotive Holdings, njemački proizvođač povećat će svoj udio u dionicama s 25 na 75 posto, a cijeli dogovor bi trebao biti zaključen 2022. godine. Ovom suradnjom kompanija će povećati svoj udio u najvećem tržištu automobila i osigurati se od potencijalnih negativnih ishoda trgovinskog rata.

Koliko je kinesko tržište bitno za njihovo poslovanje, govori i podatak da su samo prošle godine tamo zabilježili prodaju od 560.000 vozila, više nego u SAD-u i Njemačkoj zajedno.

- Autoindustrija trenutno ulazi u novu eru poslovanja, a izgledno je da Kina brzo postaje važno tržište za proizvodnju i daljnji razvoj naših novih vozila – naglasio je Harald Krueger, izvršni direktor BMW-a.

Ovim dogovorom kompanija se obvezala da će investirati 3,5 milijarde dolara u izgradnju tvornice i unaprjeđenje pogona u Shenyangu. Kako ističu, njihova godišnja proizvodnja u toj zemlji mogla bi doseći 650.000 vozila do početka 2020. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 13:01