Veći prihodi i dobit

Ulaganja u maloprodaju poduprla rezultate proizvođača levisica

Levi's traperice
 Profimedia, Alamy

Proizvođač traperica Levi Strauss izvijestio je o većim prihodima i dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju zahvaljujući ulaganjima u maloprodajne objekte i internetsko poslovanje.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom kompanija je povećala prihode sedam posto, na 1,44 milijarde dolara. Ako se isključe promjene valutnih tečajeva, porasli su 11 posto, izvijestila je kompanija u prvom poslovnom izvješću nakon ponovnog uvrštenja dionica u burzovnu kotaciju.

Neto dobit iznosila je 146,6 milijuna dolara, ili 37 centi po dionici. U istom razdoblju prošle godine Lev Strauss zabilježio je neto gubitak od 19 milijuna dolara, odnosno pet centi po dionici, zbog troška povezanog s porezom.

Prilagođena neto dobit poskočila je 81 posto, na 151 milijun dolara.

Kompanija je počela proširivati asortiman s poznatih muških traperica na žensku odjeću, majice i flis jakne kako bi pratila promjenu u ukusu kupaca i njihovu sve veću sklonost sportske odjeće.

Zahvaljujući promjenama zabilježili su dvoznamenkasti rast prihoda u kategoriji ženske odjeće a solidan rast - za šest posto - zabilježili su i u odjelu muških traperica, rublja i kratkih hlača.

Levi u posljednje vrijeme puno ulaže u marketing, surađujući sa slavnim osobama poput Justina Timberlakea i super modela Hailey Bieber, paralelno šireći maloprodajnu mrežu i obnavljajući internetske stranice.

U prvom fiskalnom tromjesečju prihodi u odjelu s izravnim pristupom potrošačima, koje uključuje trgovine u vlasništvu tvrtke i kanale za internetsku prodaju, također su porasli 10 posto.

"Maloprodaja je za nas dobitna formula, kako ona u fizičkim trgovinama tako i na Internetu”, konstatirao je izvršni direktor Chip Bergh.

Kompanija je na kraju veljače imala 70 prodavaonica više nego na kraju istog prošlogodišnjeg razdoblja.

Uprava je ipak potvrdila prvu godišnju prognozu, predviđajući rast prihoda u tekućoj fiskalnoj godini za četiri do šest posto.

„Još je puno nepovoljnih faktora - još će velikih veleprodajnih klijenata u SAD-u i Europi otići u stečaj, brexit i dalje zadaje glavobolju a ni kineske carine još nisu isključene”, pojasnio je Bergh.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 20:24