Kriza

U narednim godinama u moćnoj industriji bez posla bi moglo ostati čak 250.000 radnika

Zbog novih trendova, ali i kaskanja u području električnih vozila, lideri ove industrije odlučile su uštede raditi upravo na zaposlenima
Daimlerova tvornica u Rastattu
 Kai Pfaffenbach / REUTERS
Zbog novih trendova, ali i kaskanja u području električnih vozila, lideri ove industrije odlučile su uštede raditi upravo na zaposlenima

- Nitko od današnjih lidera neće preživjeti nadolazeće godine ako zadrži trenutni način poslovanja – dugo vremena naglašavao je konzultant Ralf Kalmbach koji je gotovo 32 godine svoje karijere proveo kao savjetnik najvećih njemačkih proizvođača automobila. Ako se pogledaju posljednje vijesti koje pristižu iz ovog moćnog sektora, koji bi da je zasebna država bio šesta najveća ekonomija svijeta, čini se da je bio upravu.

Nakon krize bankarskog sektora, ista sudbina zahvatila je i ovu industrijsku granu koja zapošljava više milijuna radnika diljem svijeta.

- Automobilska industrija prolazi kroz najveću transformaciju u svojoj povijesti – dodao je Kalmbach.

Naime, zbog novih trendova, ali i kaskanja u području električnih vozila, lideri ove industrije odlučile su uštede...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 08:28