Psihologija u turizmu

'Turizam je transformator promjena, ali bez strategije ostat će slučajna pojava'

Knjiga govori o najnovijim spoznajama iz područja turizma i primjeni psihologijskih načela
Irena Miljković Krečar, Dubravka Miljković, Majda Rijavec
 Darko Tomas / CROPIX

- Veseli me da se psihologija konačno odlučila uključiti u sektor turizma, za to došlo krajnje vrijeme, pogotovo u Hrvatskoj gdje je turizam jedan od ključnih grana gospodarstva – rekao je Branko Štefanović, osnivač i predsjednik Upravnog vijeća Veleučilišta VERN', na predstavljanju knjige Psihologija u turizmu.

Riječ je o prvoj knjizi napisanoj na hrvatskom jeziku koja govori o najnovijim spoznajama iz područja turističke djelatnosti i primjeni psihologijskih načela i metoda u turizmu. Prije svega ovo je znanstveno djelo i sveučilišni udžbenik namijenjen studentima turizma, ali i svim djelatnicima u branši. Autorice knjige, Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Irena Miljković Krečar, ujedno i profesorice na Veleučilištu VERN', iza sebe imaju veliki broj stručnih i znanstvenih radova iz različitih područja psihologije.

- Znala sam da kolegice pišu ovu knjigu, njihov rad pratim od samih početaka. Bila sam počašćena kada su me odabrale za recenzenticu ovog djela. Smatram da je ovaj rad bio veliki pothvat za njih i u tristotinjak stranica obraditi sva područja psihologije i turizma. U knjizi je rečeno sve, od početne definicije, preko metoda, do učinaka turizma na sreću djelatnika, turista, ali i stanovnika koji žive u turističkim destinacijama. Kada bi ju pokušala smjestiti u neko područje psihologije našla bi se u velikim problemima - istaknula je Ljiljana Kaliterna Lipovčan, recenzentica knjige.

Zagreb, 260918.
Iblerov trg 10.
Na veleucilistu Vern, predstavljena je knjiga, ujedno i udzbenik, Psihologija u turizmu koju su napisale Dubravka Miljkovic, Majda Rijavec, Irena Krecar Miljkovic.
Na fotografiji: knjiga.
Foto: Darko Tomas / CROPIX
Darko Tomas / CROPIX
Knjiga Turizam u psihologiji

Da se na psihologiju ne osvrćemo dovoljno prilikom kreiranja turističkih ponuda, složile su se sve tri autorice. Kako bi hrvatski turizam opstao, ali i napredovao, moramo pažljivo i pomno planirati i kreirati našu turističku ponudu, zaključile su.

S njima se složila i druga recenzentica knjige Snježana Boranić Živoder, istaknuvši kako je ključ turizma razumijevanje potrošače. Bez dobrog poznavanja potrošača, odnosno turista, ali i destinacije koja im se nude, nikada neće doći do održivog razvoja ove djelatnosti. Također je nadodala kao bez strategije i istraživanja, ali i savjetovanja sa stručnjacima iz različitih područja, turizam će ostati samo slučajna pojava, a mogao bi i trebao bi biti transformator promjena.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 01:58