Novi natječaj

Traži se manja plutajuća jedinica za LNG terminal, procijenjena ušteda 90 milijuna eura

AUTOR:

OBJAVLJENO:

10.5.2018. u 15:31

AUTOR:

OBJAVLJENO:

10.5.2018. u 15:31

Zagreb, 190215.
Kongresna dvorana Forum.
Poslovni dnevnik organizirao je konferenciju
Tomislav Krišto / Hanza Media

Nova direktorica tvrtke LNG Hrvatska Barbara Dorić

Tvrtka LNG Hrvatska raspisala je novi natječaj kojim se traži manja i jeftinija plutajuća jedinica za prihvat, skladištenje i uplinjavanje (FSRU), kao dio prihvatnog terminala za LNG na otoku Krku, pa bi ušteda u odnosu na prvi natječaj mogla iznositi 90 milijuna eura, doznaje se iz te tvrtke. 

"LNG Hrvatska d.o.o. je otkazao prijašnji postupak nabave te objavljuje novi postupak nabave za FSRU manjih kapaciteta, a u skladu s mogućnostima transportnog sustava Republike Hrvatske", objavila je na svojim internet stranicama ta tvrtka, a rok za dostavu ponuda je 8. lipnja.

Revidirane su tehničke karakteristike i kapaciteti prvotno traženoga FSRU-a na način da se u konačnici smanje prvotno planirani kapitalni troškovi projekta i omogući realizacija projekta pri manjem zakupu kapaciteta.

Kako su na upit Hine objasnili iz tvrtke LNG Hrvatska, u prijašnjem predmetu nabave tražio se FSRU s najmanjim kapacitetom spremnika od 160.000 prostornih metara, odnosno kapacitetom uplinjavanja od oko 6,5 milijardi kubika plina godišnje.

U novom se natječaju, pak, kapacitet spremnika FSRU-a prilagodio na način da će on iznositi najmanje 135.000 prostornih metara tj. da zadovoljava isporuku od 2,6 milijardi prostornih metara plina godišnje u hrvatski transportni sustav, a što je u skladu s mogućnostima ovdašnjeg transportnog sustava.

"Navedeno će utjecati na smanjenje prvotno planiranih kapitalnih troškova projekta za oko 90 milijuna eura, te omogućiti realizaciju projekta i pri manjem zakupu kapaciteta", istaknuli su iz LNG Hrvatska.

Nova direktorica tvrtke LNG Hrvatska Barbara Dorić rekla je krajem travnja kako joj plan da se projekt LNG terminala na otoku Krku realizira u najkraćem mogućem roku u skladu sa svim tržišnim očekivanjima, a predviđa da se projekt plutajućeg terminala realizira 2020. godine.