Priliku za promociju u najvećem bavarskom gradu za vrijeme turističkog sajma iskoristila je i Istra, koja u sklopu velike marketinške kampanje s FC Bayernom ove subote priprema posebnu prezentaciju i nagradnu igru u Allianz Areni. Direktor TZ-a Istre Denis Ivošević kaže da je ovo druga aktivnost koju provode u sklopu ove akcije, iako nam iznos uložen u te marketinške aktivnosti nije otkrio.
- Htjeli smo iskoristiti Bayern kao klub te legende Bayerna kao što su Giovane Elber i Ivica Olić, koji zbog bolesti nažalost nije mogao doći, za promociju Istre i Hrvatske na turističkom sajmu u Bavarskoj. Drugi dio eventa je u subotu u Allianz Areni za vrijeme utakmice između Bayerna i Herthe iz Berlina za 40 uzvanika u Siemens cooking lounge Areni, gdje će se promovirati Istra. Jedan od najboljih njemačkih kuhara pripremit će istarske specijalitete, kazao je Ivošević.
Rekao je i da će se istodobno odigrati i nagradna igra u poluvremenu utakmice: - Vrtjet će se film o Istri, a jedan gol će biti oblijepljen istarskim motivima. Tamo će se održati i lutrija, a sretni dobitnik dobit će sedmodnevni boravak u Istri. Očekujemo velik odjek, zaključio je Ivošević.
Isto tako, od 1. ožujka motivi Istre bit će na tri velika billboarda u Münchenu na 100 kvadrata prostora. Snimanje je odrađeno ove jeseni i zime u Istri. Ipak, najveći događaj tek predstoji, a to je utakmica između legendi Bayerna i Hrvatske u Puli ovog ljeta.
- To će biti u visokoj sezoni, ali još nemamo datum. Vjerujemo da će to biti pun pogodak za promociju Istre i Hrvatske, zaključio je Ivošević.