Švedski lanac trgovina odjećom H&M preliminarno je u petak izvijestio o blagom rastu prihoda u drugom fiskalnom tromjesečju.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem prihodi švedske kompanije uz uključeni PDV porasli su dva posto, na 60,46 milijardi švedskih kruna (5,95 milijardi eura).
Iskazani u lokalnim valutama i uz uključeni PDV, zadržali su se na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja.
Kompanija je na kraju svibnja imala ukupno 4.801 trgovinu, sedam posto više nego na kraju istog prošlogodišnjeg mjeseca.
Švedski lanac trgovina odjećom već nekoliko godina bilježi slabi rast prihoda i manju dobit prije oporezivanja uglavnom zbog slabijeg prometa u trgovinama istoimenog brenda u kojima ostvaruju većinu prihoda na razini grupe, napominje Reuters.
Ostali brendovi uključuju nešto skuplje COS, & Other Stories i Arket.
Prošle su godine analizirali mješavinu formata trgovina i brendova, zatvarajući one brenda H&M i otvarajući više njih s novijim brendovima.
Ovog su tjedna tako otvorili lanac trgovina Afound u kojima prodaju više brendova povoljnih cijena. Time je broj neovisnih brendova u tom lancu dosegnuo devet, čime se H&M izjednačio sa španjolskim Inditexom, vlasnikom Zare.
Pritom je brend H&M još uvijek glavni u devet od 10 njihovih trgovina dok je u Inditexu udio brenda Zara manji od polovine, napominje Reuters.
Cjelovito poslovno izvješće za drugo fiskalno tromjesečje najavljeno je za 28. lipnja.