Izbijanje krize izazvane koronavirusom srušilo je povjerenje potrošača u Hrvatskoj. Potrošači su danas znatno pesimističniji kako u pogledu vlastite financijske situacije, tako i kada je riječ o gospodarskim izgledima zemlje u cjelini.
Pokazuju to rezultati zagrebačke agencije za istraživanje tržišta Improve, koja redovito testira puls hrvatskih potrošača. Novo istraživanje proveli su sredinom ožujka, kada je već počela kriza s koronavirusom, na uzorku od tisuću ispitanika. Podaci su u usporedbi s ranijim istraživanjima, može se reći, vrlo zabrinjavajući.
Naime, dok su u prošloj godini rezultati indeksa potrošačke i ekonomske klime bili relativno stabilni, u prvom ovogodišnjem tromjesečju zabilježili su značajan pad. Tako je, primjerice, u prošloj godini samo 14 post...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....