Vlada neće odustati od gradnje LNG terminala čak i ako ne bude dodatnih ponuda za vlasništvo i zakup plina, odnosno ako država bude morala sama financirati izgradnju LNG terminala i ako to ne bude isplativ projekt.
Nadalje, prenamjena sisačke rafinerije i modernizacija riječke rafinerije nemaju dobru alternativu, a jednako tako Vlada ne odustaje od namjere da otkupi Molov vlasnički udjel u Ini, no istovremeno ne odbija mogućnost da nakon stupanja novog prijedloga Zakona o Ini na snagu dopusti Molu da prijeđe 50 posto vlasništva u Ini ako bude imao dobar poslovni plan.
Uz to, Vlada će još jednom pokrenuti raspravu o eksploataciji ugljikovodika na južnom Jadranu, izvan područja Nacionalnog parka, odnosno o mogućnost bušenja krajnjeg juga Jadrana kako bi se iskoristile velike plins...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....