- Naša prodajna mjesta privremeno su zatvorena nastavno na propisane mjere Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, no u Hrvatskom Telekomu i dalje nastavljamo pružati sve svoje proizvode, usluge i neprestanu podršku korisnicima na svojim digitalnim kanalima te putem telefonske korisničke podrške - poručili su iz HT-a i dodali kako "na sve upite, 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu, korisnici mogu zatražiti odgovor putem chata, Facebooka i telefonske korisničke podrške dostupne na 0800 9000".
Usto, kako tvrde, korisnicima su dostupne i brojne digitalne usluge na Moj Telekom aplikaciji putem koje je moguće aktivirati opcije, nadoplaćivati bonove, pratiti potrošnju i aktivirati e-račun. Račune je moguće platiti internet bankarstvom, putem Moj Telekom aplikacije i aplikacije Telekom Bankarstvo te i dalje u najbližoj poslovnici Hrvatske pošte, banci, kiosku, supermarketu ili benzinskoj crpki, dodaju.
- Svim našim korisnicima, svima u Hrvatskoj i šire želimo zdravlje i strpljenje. Sve pogodnosti i savjete koje u ovom razdoblju dajemo neprestano našim korisnicima, moguće je pronaći na https://www.hrvatskitelekom.hr/budimo-povezani - poručuju iz Hrvatskog Telekoma.