Negativan trend

Problemi H&M-a se nastavljaju: div brze mode prisiljen zatvoriti svoj brend Cheap Monday

Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 trgovina diljem svijeta i na kineskoj Alibabi
Ilustracija, dućan H&M-a
 Profimedia, Alamy

Div brze mode H&M prisiljen je “ugasiti” svoj neovisni brend Cheap Monday, piše Reuters.

Švedska je kompanija u 2008. kupila tvrtku Fabric Scandinavian u čijem su vlasništvu brendovi Cheap Monday, poznat po svojim jeftinim trapericama, te Weekday i Monki.

Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 maloprodajnih trgovina diljem svijeta te putem svoje online trgovine, a i na kineskoj Alibabi. No, tradicionalni poslovni model koštao ih je poslovanja, smatraju u H&M-u, koji je objavio da zatvara brend koji mu je bio prva akvizicija, a time će oko 80 osoba ostati bez posla.

- Primijetili smo negativan trend u prodaji i profitima Cheap Mondaya koji se odvija već jako dugo - objasnili su iz H&M Grupe i dodali da i dalje vide puno potencijala u drugim brendovima koje grupacija posjeduje.

Naime, osim navedenog, sada propalog brenda, H&M u svom vlasništvu ima i lance poput COS-a i & Other Stories-a. Ipak, većina poslovanja odnosi se na H&M brend, koji se i dalje muči s prilagodbom na online prodaju, a i svojim inventarom koji mu zatrpava skladišta. Da podsjetimo, budući da je švedskoj kompaniji pala prodaja, skladišta su puna neprodanih proizvoda kojih se H&M nikako ne može riješiti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 12:23