Japanski ekperiment

Povijesni potez Coca-Cole, na police trgovina pustili prve limenke alkoholnog pića

Piće će imati od 3 do 7% alkohola, a pomiješano je sa sokom od limuna
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Coca-Cola i službeno počinje proizvoditi alkoholno piće, odnosno njegove tri verzije – ‘Lemon Do’ koji su predstavili u Japanu i naišli na odlične reakcije. Kako piše Fox News, limenka će koštati 150 jena, odnosno 1,40 dolara. Jedna od najvećih svjetskih kompanija za proizvodnju pića počela je eksperimentirati s alkoholnim pićima prije tri mjeseca, tako što su aromatiziranu gaziranu vodu pomiješali sa shochu, japanskim špiritom.

Ovo je prvi put da Coca-Cola prodaje alkohol u svojoj 132-godišnjoj povijesti.

- Nismo eksperimentirali s blažim alkoholnim pićima prije, ali ovo je dobar primjer kako iskorištavamo prilike i izvan našeg temeljnog poslovanja – rekao je Jorge Garduno, predsjednik Coca-Cole Japan.

Coca-Cola će se udružiti s japanskom tvrtkom Suntory, jednom od najvećih kompanija za proizvodnju alkohola, koja proizvodi Chu-Hi piće s tri, pet i sedam posto alkohola. Ovim osvježavajućim pićima s okusom limuna nastoje doći do mlađih žena.

Garduno je naglasio kako će novo piće vjerojatno ostati na japanskom tržištu, ali i dodao da “globalno, nije nemoguće da se bezalkoholna pića prodaju po istom sistemu kao alkoholna”. No, na društvenim mrežama nisu toliko oduševljeni novim pićem, najviše zato što ga promoviraju kao namijenjenog mladim ženama.

"Alkoholno piće za opuštanje mladih Japanki, sve u ovome zvuči potpuno krivo", samo je jedan od sličnih komentara, a mnogi su konstatirali kako miješanje soka i alkohola zapravo nije ništa novo.

- Ovo je ogromna stvar za Coca-Colu, ali mislim da dobro pokazuje kako ukusi potrošača tjeraju kompaniju u manje poznata područja, poput proizvodnje kave, čaja, a sada i pića s malim postotkom alkohola – kažu iz Coca-Cole.

No, iako je ovo prvi put da će kompanija sama proizvoditi alkoholna pića, to tržište im nije nepoznato. Naime, 1977. Godine su kupili Wine Spectrum, tvrtku koja prodaje fina vina, ali su je prodali nekoliko godina kasnije za 200 milijuna dolara.

Ideju je dobio jedan Coca-Colin djelatnik nakon što je posjetio japanski pub i shvatio kako su alkoholna pića s okusom jako popularna, pogotovo među mlađom populacijom. Takozvana “chuhai” pića sadrže votku ili japanski špirit, uz dodatak gazirane vode s okusom grožđa, jagode, kivija ili breskve.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 19:22