Smanjenje troškova

Poslovni zaokret turističkog diva: ukidaju radna mjesta i zatvaraju poslovnice

Smanjili su troškove budući da potrošači sve više kupuju putem Interneta
 Profimedia, Alamy

Britanska turistička kompanija Thomas Cook najavila je u petak da će ukinuti 320 radnih mjesta i zatvoriti 21 poslovnicu u matičnoj Britaniji kako bi smanjila troškove budući da potrošači sve više kupuju putem Interneta.

Prošla je godina bila teška za Thomas Cook zbog toplinskog vala u sjevernoj Europi koji je odvratio turiste od rezerviranja last-minute ponuda.

Zbog toga su iz Thomas Cooka u dva navrata objavili upozorenje o dobiti a razmatrali su i prikupljanje kapitala.

Najstarija putnička agencija u svijetu vidljivo je prisutna na ulicama Britanije, ali upozorava da je 64 posto aranžmana u matičnoj zemlji prošle godine rezervirano putem Interneta, prodajnog kanala s najvišom stopom rast.

„Današnja objava odražava šire izazove potrošačkih trendova, budući da se sve više klijenata odlučuje za rezervacije putem interneta. Radit ćemo na tome da Thomas Cook bude spreman za budućnost i rigorozno se fokusirati na troškove u konkurentom okruženju”, rekao je direktor odjela za organizaciju putovanja Will Waggott.

Zatvaranjem poslovnica njihov će broj biti sveden na 566 trgovina, što je upola manje nego 2012. godine.

Osim zatvaranja 21 poslovnice i ukidanja 102 radna mjesta, najavljeno je i otpuštanje još 218 radnika u drugim poslovnicama, zbog čega su pokrenute konzultacije sa zaposlenima i sindikatom.

Među opcijama koje razmatraju nalazi se i prodaja zrakoplovne tvrtke.

Slaba potražnja i rastući troškovi već neko vrijeme pritišću istaknute britanske brendove, pa su proteklih godina u stečaju završili, među ostalima, robna kuća BHS i trgovina igračkama Toys R Us, dok su Marks&Spencer i Debenhams najavili zatvaranje trgovina, napominje Reuters.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 09:27