Širenje tržišta

Po prvi puta u povijesti hrvatski turizam i domaća ponuda predstavljeni u Australiji

Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split
Kristjan Staničić
 Boris Kovačev / CROPIX

Hrvatska turistička zajednica prvi puta u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji. Prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“.

- Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju po prvi puta na nama posebno važnom i velikom australskom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera i to posebice onih koji po prvi puta australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku. Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što predstavlja rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu. Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj. Međutim, mi smo u središtu Melbournea posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, odnosno sve dijelove Lijepe naše - komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je turistički promet s tržišta Australije u stalnom rastu te kako u dosadašnjem dijelu turističke godine, u odnosu na isti period lani, ostvarujemo povećanje broja dolazaka i noćenja s ovog tržišta od preko 7 posto.

Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Ljubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 13:18