Širenje

Osnivači Degordiana pokrenuli novu tvrtku, nastavljaju suradnju s dosadašnjim klijentima

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

25.9.2018. u 14:54

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

25.9.2018. u 14:54

Zagreb, 110118.
Tvrtka Degordian.
Tomislav Grubisic, direktor agencije Degordian. Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Tomislav Grubisic, direktor agencije Degordian i novi izvršni direktor tvrtke Bornfight

Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, osnivači prepoznatljive domaće digitalne agencije Degordian, osnovali su novu tvrtku - Bornfight. Bavit će se razvojem posebnih softvera za klijente, digitalnim proizvodima, mobilnim aplikacijama, dizajnom naprednih web stranica, ali i razvojem poslovne strategije.

Prema riječima Grubišića koji je preuzeo funkciju izvršnog direktora u novoj tvrtki, na tržištu postoji potreba za kompanijama koje nisu samo izvrsne u konzultantskom poslu i prepoznavanju poslovnih potreba klijenata ili koje samo vrhunski pokrivaju tehnički aspekt razvoja rješenja i proizvoda, već koje sve to objedinjuju i nude cjelovitu uslugu.

- Shvatili smo da je potrebno povezati dva aspekta, razvoj poslovne strategije i razvoj tehnoloških rješenja. U Bornfightu ćemo ta dva aspekta povezati kako bismo svakom klijentu mogli pružiti uslugu koja će mu omogućiti da putem napredne tehnologije razvije svoje poslovanje – istaknuo je Grubišić i dodao da su za novi poslovni pothvat okupili tim od 57 ljudi s iskustvom u strategiji, tehnologiji i dizajnu.

Na pitanje s kojim tvrtkama će surađivati, Grubišić otkriva da će i u Bornfightu nastaviti suradnju s klijentima koje su i do sada imali u Degordianu. Između ostalih, s kripto-tvrtkom Digital Assets Power Play, najvećim muzejom na svijetu u Kuvajtu i američkom tvrtkom Performance Facts.

Inače, Grubišiću i Ackermannu Bornfight je treća tvrtka koju su zajedno osnovali. Degordian su pokrenuli još kao mladići, s 23 godine i napredovali do vodeće domaće digitalne agencije. Projekte razvoja web stranica, mobilnih aplikacija i online igara radila za, između ostalih, Ožujsko pivo, Zagrebačku banku, Tomato i Lufthansu. Ubrzo su razvili Mediatoolkit, alat koji tvrtki omogućuje praćenje koliko se i kada spominje ime njihovog brenda u komentarima na društvenim mrežama i novinskim člancima. Nakon globalnog uspjeha tog alata, tvrtku su podijelili na Degordian i Mediatoolkit koje su se nastavile uspješno razvijati samostalno.