Streloviti rast dobiti

Oporavak ruskog tržišta te poslovi za Fiat, Volkswagen i Ford povećali prihode AD Plastika

EBITDA iznosi 99,92 milijuna kuna i pokazuje rast od 17,05 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine
Marinko Došen, AD Plastik
 Božidar Vukičević / Hanza Media

Neto dobit AD Plastik Grupe u prvom polugodištu 2018. godine iznosi 56,30 milijuna kuna što je 44,69 posto više od ostvarene u istom periodu prošle godine. Poslovni prihodi Grupe porasli su za 19,47 posto u prvih šest mjeseci, u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, i iznose 634,73 milijuna kuna. Oporavak ruskog tržišta i novi poslovi za Fiat, Volkswagen i Ford utjecali su na porast prihoda, a udio tih kupaca u prihodima Grupe sve je značajniji.

„U drugom tromjesečju ove godine dogovorili smo nove poslove za europsko i rusko tržište ukupne vrijednosti veće od 35 milijuna eura, što nam je dodatni razlog za zadovoljstvo. Ovu će godinu u našem poslovanju primarno obilježiti realizacija novih projekata, koji će nam u srednjoročnom razdoblju osigurati nastavak ostvarenja dobrih rezultata i daljnji rast prihoda. Rusko se tržište oporavlja, a kontinuirano raste i prodaja automobila na europskom tržištu, što se najbolje očituje kroz povećanje narudžbi naših kupaca i sklapanje novih poslova“, rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

U izvještajnom razdoblju EBITDA AD Plastik Grupe iznosi 99,92 milijuna kuna i pokazuje rast od 17,05 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. To je još jedna potvrda visoke efikasnosti i dobrog upravljanja troškovima. Trend poboljšanja financijske pozicije AD Plastik Grupe nastavlja se i u promatranom razdoblju, što potvrđuje daljnje smanjenje neto financijskog duga za 60,72 milijuna kuna na razini Grupe u odnosu na zadnji dan 2017. godine.

„AD Plastik Grupa svakodnevno potvrđuje svoju poziciju na tržištu kao kvalitetan i pouzdan partner i to je preduvjet ostvarenja naših planiranih ciljeva daljnjeg rasta i razvoja kompanije. Postavili smo dobre osnove za kvalitetno dugoročno i stabilno poslovanje, što nam ostvareni rezultati i potvrđuju“, izjavio je Marinko Došen.

AD Plastik Grupa jedan je od vodećih proizvođača plastičnih dijelova za automobile u Istočnoj Europi, s godišnjom proizvodnjom od preko milijun dijelova za 80 različitih modela automobila. Osnovna djelatnost kompanije je proizvodnja dijelova iz plastičnih masa za interijere i eksterijere automobila. Proizvodni pogoni u Hrvatskoj nalaze se u Zagrebu i Solinu, gdje je i sjedište kompanije, a Grupa ima proizvodne lokacije u Rusiji, Srbiji i Rumunjskoj. Tehnologije koje AD Plastik Grupa koristi u proizvodnji svojih proizvoda su: injekcijsko prešanje, puhanje, bojenje, ekstruzija, termoformiranje i netkani tekstil. Najveći kupci s kojima AD Plastik Grupa razvija uspješnu poslovnu suradnju su: Renault, Nissan, Daimler, PSA, Ford, Opel, VW, Dacia, VAZ, Daewoo, Fiat, Mitsubishi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 12:06