Nakon što se prošle godine pridružila najatraktivnijim turističkim destinacijama na globalnoj platformi Priceless Cities, Hrvatska u okviru projekta Priceless Croatia predstavlja nove ponude koje su od 1. lipnja dostupne turistima diljem svijeta.
Globalna digitalna platforma Priceless Cities (www.priceless.com) nudi razna iskustva korisnicima MasterCard kartica u ukupno 42 destinacije te među putnicima iz 87 zemalja diljem svijeta promiče turističku ponudu brojnih svjetskih, a sad i hrvatskih odredišta. Osim turistima, iskustva su dostupna i domaćim stanovnicima, a mogućnosti koje nudi Priceless Croatia odnose se na gastronomske, kulturne i zabavne sadržaje koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi i jedinstveni način.
„Naše studije ukazuju da potrošači umjesto kupnje materijalnog sve više teže otkrivanju autentičnih iskustava i doživljaja. Dakle, novac najradije koriste za doživljavanje svijeta. To je upravo ono na čemu počiva platforma Priceless Cities koja korisnicima MasterCard kartica nudi pristup tisućama jedinstvenih iskustava nedostupnih drugima. Oduševljeni smo što Priceless Croatia doživljava svoje drugo, prošireno izdanje jer prirodne ljepote naše zemlje, bogata gastronomija i kulturna baština čine odličnu platformu za neprocjenjiva iskustva“, rekla je tom prilikom Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji MasterCard za Hrvatsku.
Zanimljivo, svijetom je u 2017. putovalo više od 1,32 milijarde stranih turista, sedam posto više nego u 2016., što je najsnažniji rast u posljednjih sedam godina. Za ovu godinu analitičari prognoziraju da bi mogla biti još bolja od lanjske, i to za 4-5 posto. Pozitivan trend vidljiv je i kod nas – u 2017. je u Hrvatskoj bilo 17,4 milijuna turista, što predstavlja rast broja dolazaka od 13 posto u odnosu na 2016.
Priceless Croatia predstavlja program dodane vrijednosti usredotočen na potrebe potrošača.
„Priceless Croatia bit će dostupan svim korisnicima MasterCard kartica u više od 80 zemalja svijeta. Dakle, govorimo o stotinama milijuna potencijalnih korisnika. Cijela promocija je pak pomno isplanirana te uključuje kampanje na hrvatskom tržištu i tržištima zemalja iz kojih kod nas dolazi najviše turista, ali i u zemljama poput Velike Britanije. Vjerujem da ćemo kroz kvalitetnu promociju osvijestiti pogodnosti koje pruža Priceless Croatia te u našu zemlju dovesti nove turiste koji će je pamtiti po pozitivnom i nezaboravnom iskustvu. Tako bi se dobre marketinške brojke prelile u one nešto 'opipljivije', odnosno veće prihode za naše partnere koji 'primaju' MasterCard kartice, ali i sami državni proračun“, istakla je Sanja Žigić, direktorica kompanije MasterCard u Hrvatskoj.