Nove prilike

Novi poslovni trend širi se Hollywoodom: slabiji honorari tjeraju poznate na nova ulaganja

Voditeljica i medijska mogulica, glavom i bradom, ali i svojim novcem podržala je...
 Igor Sambolec / CROPIX

Donedavno je veza holivudskih lica i prehrambene industrije bila samo kroz TV reklamame za tjesteninu, umake ili energetska pića. Njihovo pojavljivanje često znači i definitivni suton karijere i zadnje trzajeve da se glumac ili glumica domogne još kojeg dolar prije konačnog pada u zaborav. Sjetimo se samo Antonia Banderasa u reklami za Orbit ili Brucea Willisa koji se sada samo pije Hell, energetsko piće.

Danas su se stvari promijenile i naziru se neki novi poslovni trendovi. Umjesto nastupanja u reklamama, "celebrityji" su počeli svoj novac teško zarađeni novac ulagati u hranu i lance restorana. Zadnja u nizu je Oprah Winfrey. Naime, slavna je voditeljica i medijska mogulica izdašnom investicijom, iznos nije htjela otkriti, podržala True Food Kitchen, lanac restorana zdrave hrane, piše USA Today.

Prema njezinim riječima, svoj je ugled i novac stavila na kocku jer “želi biti dio budućnosti tvrtke”, a oduševio ju je i entuzijazam osoblja prema zdravoj hrani. Franšizu, koja već ima restorane na 23 lokacije, pokušati će popularizirati i na istočnoj obali SAD-a radeći kao njihova konzultantica, piše CNBC.

I nije jedina. Sve je više poznatih koji investirali u nove prehrambene trendove. Katy Perry, Beyonce i Ashton Kutcher investiraju u sve, od online voćarnica do proteinskih napitaka.

Razlog zašto sve više “celebrityja” ulaže u hranu i restorane može se pronaći i u sve manjim honorarima koje ostvaruju u svojoj industriji, piše USA Today. Pametnim ulaganjem mogu se postarati za prihode u poznim godinama kada njihove usluge u šoubiz industriji neće biti toliko tražene.

Inače, prihodi na kino blagajnama svake su godine sve manji. Pad od 2,7 posto u prošloj godini u odnosu na 2016. godinu znak je da su gledatelji počeli izbjegavati kina i sve se više oslanjaju na kućne streaming servise poput Netflixa.

Ništa lakše nije ni glazbenicima. Prodaja albuma bilježi nezaustavljivi pad od 2007. godine. Ponajviše zbog rasta popularnosti, opet glazbenih streaming servisa, YouTubea, Apple Musica i Spotifya.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 21:07