Danski proizvođač igračaka Lego u utorak je izvijestio o manjoj neto dobiti i prihodima u prvoj polovini godine zbog nepovoljnih valutnih tečajeva, a dodatni je uteg bilo izazovno okruženje u sektoru maloprodaje.
U prvih šest ovogodišnjih mjeseci kompanija je poslovala s neto dobiti od tri milijarde danskih kruna (465 milijuna dolara).
Prihodi su im smanjeni pet posto, na 14,3 milijarde danskih kruna. Ako se isključe promjene u valutnim tečajevima, uvećani su jedan posto.
„Naš je plan u 2018. godini stabilizirati poslovanje i uložiti u stvaranje rasta na dulji rok. Ovi rezultati pokazuju da smo na dobrom putu", ustvrdio je u priopćenju izvršni direktor Niels B. Christiansen.
"Jako smo zadovoljni našim rezultatima s obzirom na izazove koje sa sobom donose velike promjene u maloprodajnom sektoru, uključujući i zatvaranje Toys R Usa u SAD-u, UK-u i Australiji”, dodao je Christiansen.
Iz poznatog proizvođača kockica ističu "stabilne" rezultate na zrelim tržištima, poput zapadne Europe, i tek "blagi pad" na najvećem tržištu, onom Sjeverne Amerike, unatoč zatvaranju Toys R Usa.
U Kini Lego je zabilježio dvoznamenkasti rast, najavljujući otvaranje velike trgovine u Šangaju tijekom rujna te u Pekingu početkom 2019. godine. Također planiraju proširiti internetsku ponudu kroz razvoj partnerstva s Tencentom, jednom od najvećih kineskih kompanija za usluge na Internetu.
Legova proizvodnja bazirana je Danskoj, Češkoj, Mađarskoj, Meksiku i Kini.