Weekend Media Festival

Nagrada SoMo Borac za najbolju web stranicu otišla u ruke agencije Web burza

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

23.9.2018. u 12:25

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

23.9.2018. u 12:25

Rovinj, 220918.
Ovog vikenda u prostorijama stare tvornice duhana odrzava se 11. Weekend media festival. Dodjela nagrada SoMo Borac. Nagrada se dodjeljivala u devet kategorija i to za najbolje nastupe na drustvenim mrezama, mobilnu aplikaciju, web stranicu...
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / Hanza Media

Dodjela nagrada SoMo Borac

Ovogodišnja SoMo Borac nagrada za najbolju web stranicu pripala je hrvatskoj agenciji Web burza, za projekt koji su radili za Vipnet, dok je slovenska agencija 101 kući odnijela Somoritanca, nagradu za najbolju digitalnu kampanju koja je doprinijela višoj svrsi. Agencija 101 žiri je osvojila svojim projektom za Unicef koji je problematizirao temu seksualno zlostavljane djece u Sloveniji.

Nagrada SoMo Borac dodijeljena je šestu godinu zaredom, a pobjednici su proglašeni jučer na zatvaranju Festivala u punoj dvorani s više od 500 Weekendaša.

- Ove smo godine vidjeli jako zanimljiv trend: puno malih agencija koje su finalisti ili pobjednici, a koje su pokazale jako dobre radove. Vidjeli smo i nekoliko kampanja koje su toliko nabijene emocijama da su mnogima u dvorani zasuzile oči. Kao i kroz sve ove godine, i na šestom smo SoMo Borcu dobili presjek regije kao i nagovještaj trendova koji nas očekuju u 2019. godini - rekla je ovom prilikom Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borca.

Osim za internetsku stranicu i društveno osviještenu kampanju, SoMo Borac dodjeljivao se u još sedam kategorija. Tako je nagrada za najbolji rad na društvenim mrežama pripala agenciji Saatchi & Saatchi Croatia za kampanju koju su radili za Janu, dok je najboljom community menadžericom proglašena Ivana Mijatović iz srpske agencije Pioniri.

Najboljim projektom na jednoj ili više digitalnih platformi proglašen je projekt hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey za Croatia osiguranje, dok su nagrade za najbolji sadržaj, kao i ona za „viralni blockbuster” pripale srpskoj agenciji Ovation BBDO. Tehnologiju su najbolje primijenili Delta Reality i Trumpić/Prens studio za vizualne komunikacije pa im je pripala nagrada SoMo Tech, dok su najbolju aplikaciju za mobilne uređaje po mišljenju žirija proizveli u Infinumu.