Korea-Croatia Business Forum

Kozmetika je zajednički interes i prilika za suradnju hrvatskih i korejskih tvrtki

Koreja već godinama brusi svoj specifični kozmetički brend, tzv. K-Beauty
Korejsko-hrvatski poslovni forum 2018.
 Bruno Konjevic / CROPIX

- Korejska kozmetika ima potencijala probiti se na hrvatsko tržište - istaknuo je Park Won-sup, južnokorejski veleposlanik u Hrvatskoj na šestom po redu Korejsko-hrvatskom poslovnom forumu 2018. održanom danas u hotelu Esplanade.

Događaj pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva zdravstva i Hrvatske gospodarske komore (HGK) šesti put po redu okupio je korejske, ali i domaće političke i poslovne aktere - Majdu Burić, državnu tajnicu u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava, Anu Mandac, pomoćnicu ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta, Veru Katalinić-Janković, pomoćnicu ministra zdravstva, Zorana Horvata, predsjednika Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba, kao i Damira Kušena, bivšeg veleposlanika u Australiji koji će uskoro preuzeti funkciju hrvatskoj veleposlanika u Južnoj Koreji. Ovogodišnja je misao vodilja bila mogućnost suradnje hrvatski i korejskih tvrtki u kozmetičarskom sektoru.

-Gospodarski odnosi između Koreje i Hrvatske jačaju iz godine u godinu, a važan je korak i uspostava direktnog leta zrakoplovne kompanije Korean Air između Zagreba i korejske prijestolnice Seula - istaknuo je Zoran Horvat dodajući da je ovogodišnji poslovni forum prilika da hrvatske i korejske tvrtke zajednički interes pronađu u kozmetičarskoj industriji.

Zagreb, 190918.
Hotel Esplanade.
Korejsko-hrvatski poslovni forum 2018. kojeg  su organizirali Veleposlanstvo Republike Koreje u Zagrebu, Poslovni centar Republike Koreje u Hrvatskoj (KOTRA), Hrvatsko-korejski poslovni klub i Zaklada instituta korejske kozmeticke industrije (Foundation of Korea Cosmetic Industry Institute).
Na fotografiji: Park Won-sup, veleposlanik Koreje u RH.
Foto:  CROPIX
Bruno Konjevic / CROPIX
Park Won-sup, veleposlanik Koreje u RH

Južna Koreja, naime, već godinama brusi svoj specifični kozmetički brend, tzv. K-Beauty, a laganim se korakom probijaju i na europsko tržište kozmetičkih proizvoda koje se procjenjuje na više od 77 milijardi eura. Prema riječima Joanne Blanke Kukiele, europske savjetnice za kozmetiku u House boutiqe, Južna Koreja se uspješno nadmeće s najvećim izvoznicima kozmetičkih proizvoda u Europu - SAD-om, Kinom, Švicarskom i Kanadom kao i s francuskim kozmetičkim divovima L'Orealom i Chanelom na njihovom terenu. Prema njezinim riječima, prošle su godine na izvezenim proizvodima u Europu ostvarili 135 milijuna dolara.

Kako im to uspijeva otkrio je Lim Byeong-Yeon, direktor Zaklade instituta korejske kozmetičke industrije . Korejski kozmetičarski “pokret” K-Beauty koji sve više dobiva na popularnosti na europskom tržištu dio je tzv. “korejskog vala”, objasnio je. Nakon što je blještavi K-Pop, po mnogima kontroverzni korejski glazbeni pravac, pokušaj imitiranja zapadnjačke pop kulture i simbol korejskog zrelog kapitalizma, ostvario svjetsku prepoznatljivost, ubrzo su uslijedile i K-Drame, korejske televizijske sapunice, a Koreanci su prepoznali mogućnost uspješnog brendiranja još jednog dalekoistočnog trenda, koreanske ljepote kože. Pronašli su usku nišu u kozmetičarskoj industriji prvenstveno se fokusirajući na proizvode za kožu. Uspješnim kampanjama poput prošlogodišnje u Parizu natjerali su i poznati modni magazin Elle da obznani “svjetsku K-Beauty revoluciju”. Uz to, povećali su i izvoz svojih kozmetičkih proizvoda u zadnjih pet godina za čak 40 posto.

Zagreb, 190918.
Hotel Esplanade.
Korejsko-hrvatski poslovni forum 2018. kojeg  su organizirali Veleposlanstvo Republike Koreje u Zagrebu, Poslovni centar Republike Koreje u Hrvatskoj (KOTRA), Hrvatsko-korejski poslovni klub i Zaklada instituta korejske kozmeticke industrije (Foundation of Korea Cosmetic Industry Institute).
Na fotografiji: Zoran Horvat, predsjednik Hrvatsko - Korejskog poslovnog kluba.
Foto: Bruno Konjevic / CROPIX
Bruno Konjevic / CROPIX
Zoran Horvat, predsjednik Hrvatsko - Korejskog poslovnog kluba

- Koristimo najnapredniju tehnologiju u spajanju krema koje objedinjuju svojstva za ljepotu i zdravlje kože, ali i protiv starenja kože – istaknuo je Byeong-Yeon nabrajajući korejske kompanije AmorePacific, Cosmax i Kolmar koje već surađuju s poznatim brendovima poput Diora, L'Oreala i L'Occitanea. Dodao je i da Koreja radi na bazi podataka svih svjetskih tipova kože kojima mogu ponuditi posebno prilagođene proizvode. Analizirali su, kaže, i kožu Hrvata te nam mogu ponuditi posebnu kremu baš za naš tip.

Da hrvatskim korisnicima nisu nepoznati korejski kozmetički proizvodi, podsjetila je Željka Suvajac, šefica kozmetičkog odjela u Atlantic Grupi. Njihov je ljekarnički lanac Farmacia prije nekoliko godina predstavio inovativnu korejsku kozmetiku linijom Serazena. S druge strane, i neki domaći proizvodi žare i pale u Južnoj Koreji. Zdravka Lovrić, direktorica Herba Laboratorija, domaćeg proizvođača kozmetike otkrila kako je njihov proizvod Phyto cream, krema za njegu kože, stekla golemu popularnost upravo u Južnoj Koreji. Poznati korejski reality-show 'The romantic in Croatia' koji je 2014. godine sniman u Hrvatskoj dovukao je stotine tisuća korejskih turista. Tom je prilikom, tvrdi Lovrić, korejska glumica Kim Hae Ae snimljena s njihovim proizvodom u rukama, Phyto kremom.

- Nakon toga potražnja za našom kremom u Koreji je eksplodirala. Također, po našim procjenama, od 500 tisuća korejskih turista koji su posjetili Zagreb prošle godine, gotovo polovica je svratila u naš dućan i kupila kremu – ispričala je Lovrić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 17:12