Kad Vatreni pobjeđuju

Konzum: od početka SP-a u nogometu prodaja televizora povećana je za 400 posto

Potrošnja građana u vrijeme velikih sportskih natjecanja raste 70 do 80 posto
Navijači Hrvatske na Trgu bana Josipa Jelačića slave pobjedu Vatrenih
 Antonio Bronić / REUTERS
Potrošnja građana u vrijeme velikih sportskih natjecanja raste 70 do 80 posto

Da su Hrvati veliki obožavatelji nogometa, opće je poznato, no dok strastveno bodre “vatrene”, naši navijači vole i prigristi i popiti, a to nam pokazuju podaci o rastu potrošnje u lipnju.

- Raspoloženje potrošača je tijekom velikih sportskih natjecanja, a poglavito europskih i svjetskih prvenstava u nogometu, sve samo ne ravnodušno, bilo da je riječ o ushitu zbog pobjede ili tuzi zbog poraza. Takav mješavina emocija ključan je preduvjet za marketinški miks koji primjenjuju proizvođači u nastojanju da odgovore na želje potrošača - rekli su nam u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), u kojoj su primijetili da potrošnja raste s boljim rezultatima naše nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji.

Ništa bez piva

A na što naši navijači najviše troše? Naime,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 11:25