Niste darovali novac uzalud

Konzum i Mastercard donirali 350.000 kuna obiteljima slabijeg imovinskog stanja

Novac je prikupljeni odvajanjem dijela iznosa od svake transakcije MasterCard i Maestro kartice u Konzumu
Ema Huskić, voditeljica sponzorstava i specijalnih projekata u agenciji Media Val, Ana Subašić, direktorica marketinga Mastercarda, Gea Kariž, direktorica marketinga Mastercarda, Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma, Sanja Orešković Vrbanec, izvršna direktorica Udruženja Djeca prva i Sonja Vukadinović,koordinatorica programa u Udruženju Djeca prva
 Mediaval

MasterCard i Konzum jučer su donirali 350.000 kuna Udruženju Djeca prva koje pomaže siromašnim obiteljima s predškolskom i školskom djecom, a isti su iznos donirali i UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

- Zahvaljujući doniranim sredstvima, roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine, što inače ne mogu priuštiti od svojih primanja, te tako osigurati minimalne uvjete za zdravi rast i razvoj svoje djece - poručila je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Druga je to godina zaredom da Udruženje Djeca prva primaju tu donaciju koja je dio kampanje World Food Programme. Novac je prikupljeni tako da se odvajao dio iznosa od svake transakcije MasterCard i Maestro kartice u Konzumu, navode u priopćenju.

- Zahvaljujemo građanima koji su dali svoj doprinos ovoj dobrotvornoj kampanji te tome da djeca u njihovom susjedstvu, ali i na drugom kontinentu, provedu ljepše trenutke u domu i školi, bolje uče i postaju produktivniji pojedinci u budućnosti - kazala je Gea Kariž iz MasterCarda.

Prema podacima Eurostata, 27,9 posto Hrvata živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti, a svako peto dijete u Hrvatskoj živi ispod granice siromaštva. S tim brojkama Hrvatska spada u sam vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva.

- Vjerujemo da ćemo i u ovoj godini koja je tek započela imati još puno prilika pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija. Nema boljeg načina za obilježavanje kraja zimskog blagdanskog razdoblja od stavljanja osmijeha na dječje lice, stoga smo neizmjerno sretni što smo dali svoj doprinos u ovoj akciji i zahvalni MasterCardu što nam je poklonio povjerenje - izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 18:25